agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-03-26 | |
bine-ai venit nălucă
sunt aici lângă tine cam obosit un pic de lunga așteptare dar noaptea sper s-a risipit ai venit cu zorii planeta are patru miliarde de bărbați și tu mă alegi tocmai pe mine să-ți fiu cel mai aproape făt-frumosul care-ți alungă singurătatea și durerea ce dulce beție aroma ta de muiere împlinită încă tânără și flămândă de dăruire mă amețește ca mustul ce iarăși încearcă să se prefacă-n vin te văd deja regină a nopții mele cum începi să te deschizi printre atâția fiori o petală… încă o petală… și încă una curând vom deveni pocalul în care tu vei fi ambrozia și nectarul iar eu umil pistilul menit să fecundeze fericirea pe care bieți drogați vom sorbi-o împreună să ne ostoim pofta de viață beat te-oi răsădi în glastra inimii și te-oi uda cu lacrima recunoștiinței fermecătoarea mea floare de dor mă orbești cu atâta lumină îmi vâjie capul și îmi adorm insomniile nici gândul nu mă mai doare perfidă capcană norocu-mi surâde mă țese în pânza de vise și parcul e numai al nostru surâzătoare iubirea ne face parșivă cu ochiul iar zorii din suflet se grăbesc să ne răsară un alt soare mai mare… mai cald… și mai roșu un soare numai al nostru băncuța de altădată maldăr îngălbenit de frunze uscate ce răspândesc în jurul lor magie tocmai a luat forma trupurilor noastre doar pentru noi primăvara a venit ne privește complice dintre cârdurile de cocori și viața o ia de la capăt cealaltă prea era searbădă chinuită și fără de rost aleile iarăși ni s-au deschis și lacul s-a trezit între valuri păcatul plutește nevinovat deasupră-ne miasmă dulce îmbietoare cerul ne valsează pe o muzică îngerească și eros tocmai se pregătește să ne săgeteze ai mâinile reci dar toată ești o torță sau poate chiar rugul speranței mă frige pulpa ta timid alipită lângă a mea vântul îți dezvelește rotunjimea și tremur tremur tot culcat lângă tine abia de-ndrăznesc să te ating strecor șovăielnic mâna pe coapsă și ard de nerăbdarea să te mângâi pe trecut și pe zona fierbinte mi-ai ghicit dorința și mă lași... simt cum te înfiori și te strângi mai aproape de mine o iederă ce se încolăcește pe raza de soare și plouă peste noi cu flori de măr și solzi de șarpe două pere bine coapte sânii tăi tocmai s-au muiat de dragul meu un pic cât să ne înlesnească păcatul îi simt mai calzi și mai aproape cum îmi devorează trupul undeva în abisul ființei ceva nedeslușit mă arde ca o flăcară a iadului sau a judecății de apoi încep să-i alint în neștiire degetele frământă sfârcurile încă tari... doamne ce arzi de bucuria de-a mă lua respiri precipitat lângă urechea mea că nici nu deslușesc ce îmi șoptești ceva despre luntre și caron în sfârșit doamne da da mă vrei… mă vrei te regăsesc în ochii mirați și-ntrebători ești taina ce mă îndeamnă să urc să urc către cer spre everestul nefiiri lumina lor ciudată mă cheamă mă îmbie să-ți penetrez neștiutul abia de îți ating buzele cât să le simt cum freamătă de amintirea neâmplinitelor dorinți mai păstrează încă gust de secetă și lut dar ești aici ești încă aici… mi-e bine că-mi vine să urlu deasupra cerul mă invidiază cu milă prin miliarde de stele ce sa sting bine-ai venit nălucă destinul mă sărută… și mă iartă!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate