agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-06-25 | |
Am atâtea de spus,
Dar fără cuvinte. Vreau să fi aici În clipele când Ai mei părinți nu vor mai fi deloc. Vreau să fi aici Când am să-ți zâmbesc De sub un văl alb. Vreau să fi aici Când în al meu interior Voi avea parte din tine. Acum doar ia-mă de mână, Fă-mă să zâmbesc, Alintă-mă cu tupeu, Desfă-mi trupul încet Du-mă in delirul Ce mă trezește monoton În fiecare dimineață. Sunt fericită că m-am trezit totuși Din nou, Că am două brațe, două picioare, Pot vorbi, pot auzi Și îmi pot folosi ochii. Te pot atinge, Îți pot vorbi, te pot asculta, Te pot privi în ochi. Iute ascunde-mă, Să nu mă mai iubească nimeni, Sărută-mă și am să uit de toate. Îți trebuie o pană să-mi gâdili trupul, Doar un cuvânt să-mi retezi sufletul, O privire să mă faci fericită Și puține secunde să mă aduci în delir. Mult iubitul meu, Îți cânt visul unei nopți de vară. Dragul meu, Îți șoptesc un cânt să-mi adormi. Dormi liniștit și lasă-mi-te în brațe, Căci aici mă vei găsi mereu, lângă tine. Poți să visezi liniștit Cu buzele mele lipite de inima ta dragă.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate