agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-07-10 | |
E sȃmbătă seara, și căldura-i dusă
Dau pe BRE-TV unde gala-i pusă Aștept cu nerăbdare un campion mondial Ᾰștia-mi dau reclame și reclame… iar. Dă un interviu și moașa lui Bute Vedeți voi de-atuncea avea mȃnă iute. Două la ficat, un copil ne spune C-a primit odată, în zile mai bune. Ȋn sfȃrșit ne-arată o primă bătaie Un mascat de-al nostru și un tanzanian Ȋi dă romȃnu’ de mi ți-l îndoaie Doar a fost la meciuri, rupe ș-un Tarzan. După opt reclame, vine meciul doi Unde două “pene” se bat ca-n război După orice repriză bunul, Bre-tv-ul Bagă ș-o reclamă, că-i a lor file-ul Rămanem la meciul celor două “pene” Căci și la reclame “Simion e tare”. Dumnezeu e bun, se uită la noi și-un croșeu de stȃnga iscă tărăboi. Tensiunea-mi crește la publicitate Dar apare Bute, și-mi face dreptate Meciul curge bine, romȃnu-i curajos Mendi arată bine, negru și… furios. Ȋn repriza patru, ca din întȃmplare (Luci atinge tandru falca cea blindată) Ș-adoarme francezul încă din picioare. Mulțimea vuiește, urlă extaziată Suntem cei mai tari încă o dată! B.R.E. – Boi Retardați Etnobotaniști, mari iubitori de publicitate.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate