agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2013-07-12 | |
dragul meu suntem două fosile cine crezi că se mai extaziază la povești nemuritoare
cu bruma de ani care ne-a rămas și chipul tău angelic de om cumsecade putem sparge liniștiți banca națională din chile ne pierdem urmele pe riviera franceză dacă se află că suntem români conaționalii ne iartă oricum suntem blamați și corupți până și nepoții au învățat să speculeze din fașă cu plânsul nu o să-ți ridice nimeni statuie în piața universității doar pentru că ai purtat o zi ecuson de golan ții minte filmul ''love story'' m-a marcat în așa hal încât l-am văzut de trei ori de fiecare dată la momentul critic lacrimile își făceau datoria cu fidelitate mult timp am folosit ca un papagal celebra frază ''în dragoste să nu spui niciodată îmi pare rau'' între timp am învățat că regretul e doar o formulă de politețe sumară nu mai există idealiști doar fanatici așa cum pe un miliardar nu trebuie niciodată să-l întrebi de unde a reușit să ''adune'' primul milion cred că e cazul să schimbăm și noi utopia....
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate