agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1113 .



lugubrul si nelugubrul
personale [ ]
text-jurnal

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [EADRIAN ]

2016-05-29  |     | 



Două vânturi fac chipul urât în deșert. Din stânga sus spre dreapta și din dreapta jos spre stânga. 23.03.16
Înțeleg prezenta în mintea mea în ? și în? a unui program paranoic.
Este. vreau.
Este unde vreau.
Simbol = mama = este. după un timp este devine sunt.
Amintire a unui loc. Amintire a subiectului care în prezent este mort. Mamă. = logica paranoicii.
Picior al meu. că este mama. Vorba: a murit.
O gândesc în cimitir. Vorba: că o vreau. Era vie.
Tata îmi zice: fii cu inima nu căcat, nu căcăcios. Calcă pe insecte? că altfel te mănâncă ele pe tine.
Mă fac legătura dintre vorba ce zice și eu corectând vorba ce zice.
Simbol negativ. A vrea. visul = simbol pozitiv. Vorba?: vreau.
Nu mai pot vorbi. Ca să trăiesc în mine? Ajung să joc popice cu mintea. Apoi joc săritura în lungime. Apoi aruncarea cu ciocanu.
Subiectivismul este capra care vorbește în numele meu.
Unde nu vreau fac.
Totuși subiectivismul? sau poate vorba ce zice? vrea în un mod nevinovat.
Din logica vorbei pare că ne amintim începutul morții, începuturile morții.
În vis vorba unui feminin s-a împletit cu a mea.
Vorba ce zice? se leagă de ceea ce este superficial. 24.03.16
Mârâi ca un câine sau scuip senzațiile
în o fracțiune de secundă am fost cel ce nu vrea și apoi am reacționat normal.
Văd cum în o fracțiune de secundă când dau dracului eul meu sfera intra în gândul din aer și scoate în jos simbolul.
Văd cum în o fracțiune de secundă când dau dracului din gândul de jos iese în sus simbolul.
Apoi văd a da dracului altfel însă nu știu să descriu.
Mă văd cel care fac răul datorită gândului care era în dreapta. Ieșisem din gând? Nu știu cum a apărut spatiul-amintire și gândul că un cer.
“iartă-mă” al diaconului m-a făcut să intru înapoi de pe fata mea în valuri.
În biserică se cântă: suntem fii lacrimilor tale. Nu ne lasă Măicuță ca să cădem pe cale. Suntem fii lacrimilor tale.
Nici să vorbesc nu pot, să fac gest nu pot. Nici să trăiesc nu pot? Nici să sufăr nu pot.
Nu te vreau gandule rău.
Dacă zic ieși, eu ies din gând și unde mă opresc devin formă I adică “sunt”.
Gândul de . eu apar în dreapta gândului și fac un drum nevinovat în jos sub gând și zic că am îngropat subiectul din gând. Înțeleg că prima traducere este: eu sunt tu. eu sunt tu este primul gând. eu-drum-esteamintire fără subiect-eu devin celălalt = celălalt în spațiul este.
Cum am “omorât-o” pe mama nu mă mai pot apăra. Lângă piciorul meu eram doar semicerc. Interesant este că piciorul meu a devenit piciorul mamei și era viu nu mort. Piciorul meu nu îl simt în nici un fel. Piciorul “mort” a devenit viu în piciorul meu, pentru că “tu zici” are viață?
O femeie se uită unde mă uitam eu pe jos. Spun în mine către ea: așa că nu-i nimic?
Pe Trinitas o călugăriță spune despre călugări: se strânge cercul, nu ești risipit.
Un călugăr? a spus: mântuirea mea este aproapele meu.
La telefon aflu că amicul Cătălin a cântat și a râs pe câmp, când i-a murit bunica. Și că el cu alți bărbate însurați au anunțuri pe matrimoniale, fapt pentru care sunt “ceață lui papuc”.
Pe Trinitas se spune că Dumitru Staniloaie era ancorat în ceruri? Ar fi spus: cu Maica Domnului cerul se sensibilizează.
gândul? stă până mă plictisesc. Tataia spunea: hai sictir.
Când traduc malefic nu am ochi.
Am refuzat să sărut crucea părintelui Arsenie Boca, pe motiv că era a lu mama și am sărutat lângă. Noaptea m-am trezit brusc din somn și am văzut o moarte, era infinită, pe pământ. Nu am crezut în ea și a dispărut. Apoi a venit o moarte ca un cer-cerc finit. Iar nu am crezut și a dispărut. Dacă nu crezi în moarte nu te faci una cu ea. Și în encefal am simțim o intensă culoare albă.

Ioan Gură de Aur, a cărui ultime cuvinte au fost “Slava Lui Dumnezeu Atotțiitorul. Amin.” sau “Slava Lui Dumnezeu pentru toate.” spunea în cartea Problemele vieții: gândește-te la Dumnezeu. Cugetă la slavă cerului. Compar-o cu cea de pe pământ și o vei nesocoti degrabă pe această din urmă. (Fiarele sălbatice ale patimilor, p.36)
Omilia IX către Antiohieni https://www.youtube.com/watch?v=xRgdfpBY8sI pământul pe ape, pământul atârnat de nimic (Iov 26, 7), făclia nu arde ca soarele, Ps.148, 4: “Lăudați-L pe El, cerurile cerurilor și apele cele mai presus de ceruri”, marea în hotarele ei, Ieremia 5, 22.
Cerurile spun slava Lui Dumnezeu https://www.youtube.com/watch?v=ZcDnpf8Bfuc Ps. 19: Soarele ca un mire care iese din odaia lui de nuntă … se aruncă la drumul lui cu bucuria unui viteaz. Răsare la un capăt al cerurilor și își isprăvește drumul la celălalt capăt. Nimic nu se ascunde de căldura lui.

Te iubeam cu inima de rouă.
Te iubeam cu dor de lună nouă.
Te iubeam și credeam în tine.
Iar acum te întorci la mine.

Te iubeam că pe o zi cu soare.
Te iubeam visul meu cel mare.
Că’ ești mama, în loc de “ca mama”.
O liniște/pace infinită mă conducea?/o trăiam?/era înaintea mea. 28.03.16
Eu ca uriaș eram cel care ar fi responsabil de stările chinuitoare de moarte.
De ce îl opresc pe tata, îi pun piedică și îl împing? 29.03.16
De ce sunt binele și răul mamei? 30.03.16
Mereu o acțiune să fie ca un bun sfârșit 07.04.16.
Ceea ce ține puțin nu se pune. 12.04.16.
Îl fac pe eu unde era spațiul fals-mama. Rezultă: am gândit de mama. 16.04.16
pta’=dreapta’=jocul minții.
Înțelegerea vorbei vine după un timp.
Gândul s-a pus pe, a gândit și a zburat înainte. Gândul a gândit învârtindu-se. 27.04.16
A gândi înseamnă să te învârti de la cer la pământ.
El + eu rostogolire:
1.da=situație microscopică.
2.nu=situație macroscopică. 2012
Păcatul apare: idee. a vrea… 2016
“este” din ceea ce pare era gândul, nu imaginarul sau falsul.
Potrivirea este aproape instantanee. 03.05.16
Traducerea gândului pare a fi unde vrea. 03.05.16
“dacă” iese oblic în dreapta din întunericul din mijloc. Este punct sau puc alb. 12.05.16
“dacă” din înaintea propoziției.
Ies cuvinte fără gura.
A vrea? are legătură cu imaginea? Sau cunoașterea? Trag înspre mine când vreau?
Cunoaștere. Idee. Vreau în mine (în mental).
Cuvant-cunoastere. Idee de. Cred. Vreau din mental? = dorirea sexuală.
Când nu există trup sau spațiu între senzația de eu în mână și ...
Zic. Tu zici și spațiul. Gândesc și apoi vreau.
Impresia = stropire a aerului. 15.05.16
Când dau dra eu mă pun în fața celuilalt și tot eu mă duc dra 22.05.16
Gând, vreau. eul? în minte. ce a fost gând este coadă. În coada din fața ochilor, a gândului, pâlpâie flacără a vrea? și vreau sau nu vreau. 22.05.16
“vreau” pentru gândire. 2012
A vrea pentru ceea ce este subiect? 23.05.2016
A da dra înseamnă că eul meu din aer să rostogolească peste mine sfera celuilalt.
Eul care nu se percepe. Dumnezeu care nu se percepe. 23.05.16
Când sunt pe drumul voinței, în urma ei, nu văd cu ochii? 26.05.16
Din un plan vertical urmăream cu a vrea(sfera albă?) gândul cerc/oval negru ce se dusese în aer în față. Conduceam pe “a vrea” din punctele în formă de cerc ce mă defineau pe planul vertical.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!