agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-03-03 | |
Neantul are consistența unui 0 de dimensiuni planetare, înconjurat de minusuri, și fiecare minus este o genune, cum un fiecare plus este un vârf.
Cei care cad din plusuri în minusuri, își pierd psihicul în genune, iar corpul lor este lins de flăcările infernului. Cei care-și protejează plusurile cu un câmp energetic impenetrabil, vor descoperi o metodă de a obține fericirea prin cumularea și aglutinarea plusurilor. Nefiindul e o genune umplută cu suferință, care din când în când iese din neant și face vizite intempestive omului ce nu are relații bune cu sănătatea. Nefiindul a refuzat reziduurile vieții, pe motiv că sunt toxice, ar fi vrut să empatizeze cu fericirea, însă aceasta l-a privit cu repulsie și dispreț. Nefiindul ar fi vrut să se încuibeze în golurile din ființă, însă s-a temut că golurile se vor sparge, și va fi pulverizat în nimicnicie. Scriu, și aleg din multitudinea gândurilor ce-mi stau la dispoziție pe acelea ce empatizează cu ideile lirice. Scriu, și decojesc scoarța utilității de învelișul superfluu, inutil, pentru a ajunge la miez. Esența utilității este compusă din eficiența discursului liric, din valoarea care se ascunde în umbra profunzimii și a esteticii expresive a cuvintelor. Când scrisul mi se prelinge din zona creatoare, mă opresc din scris, și așteptarea se înfășoară în superfluu.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate