agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2018-08-15 | | 1. Stau pe-o notă foarte lungă îndemnându-mă-n tăcere Să pun visului culoarea de cântare din durere Tâlcuind jertfa iertării și-a iubirii de rodiri Adunând în clipa lungă semnul unei mântuiri Și așa, Sfânta Maria, a ținut la sânul ei Toată floarea mântuirii-n Început cu Dumnezeu De aceea las visarea unui gând mai vechi și nou Să auzi și tu priceasna când puiuțu-i încă-n ou Dă-ne, Doamne, încercarea cea mai bună pentru noi Să-mbrăcăm curat și simplu gestul darului de-apoi Tu mi-ai spus să fac ce-mi place, amintindu-mi că-s dator Unde dau de o pârloagă să las roditor ogor Tu ești vis, eu sunt cântare Tu ești legea-n Adevăr Nu mi-e loc de-ntors cu carul Să iau viața în răspăr “Doamne, Doamne, Ceresc Tată, noi pe Tine Te rugăm Luminează mintea noastră lucruri bune să-nvățăm La izvor de Isihie o priceasnă să cântăm... (Lavinia Maria Chifor - La tine vin Maicuta) 2. După unii, anul acesta s-au rupt prunii, cu rod… Constanța, miercuri, 15 august, 2018 (La izvor de Isihie, să fie!)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate