agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 874 .



Hibridul și surogatele 1, 2, Autenticitatea și artificialul 1
personale [ ]
Gânduri exponențiale

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-12-10  |     | 



Amestecul de stări, emoții și afecte echivoce își imprimă hibridul pe ființarea străbătută de surogate, fiind influențată negativ de efectele coercitive ale imposibilului care vede aporii în sensuri, utopii și extra-uri, negându-le semnificațiile și reprezentările.
Hibridul distruge autenticitatea, genuinul și originalitatea aducând în prim-planul vieții falsitatea, simulacrele și surogatele lipsite de calități și care acutizează și cronicizează defectul duplicității înregistrând dihotomia gânduri-vorbe.
Neofiții și-au transsubstanțiat autenticitatea în hibridul degradând ființa și care are forme asimetrice, disproporționate și inestetice și reminiscențe de scabros și imund.
Hibridul se augmentează în promiscuitatea sordidă, troglodită, gregară și pângăritoare având arealul în subteranele sau la periferia ființării, în timp ce omul centrat în esența ființială și-a întărit și securizat echilibrul respingând hibridul pe motiv că degradează, maculează și pervertește și absorbind autenticitatea și genuinul pe motiv că modelează onestitatea, cinstea, sinceritatea și dau transparență și claritate gândurilor, vorbelor, acțiunilor și faptelor.
Autenticitatea combate artificialul infuzându-l cu genuinul care îi demască falsitatea ce este inamicul vocației, creației și adevărului, căci își folosește sterilul pentru a amplifica neputința ce creează complexe de inferioritate, pe când genuinul fertilizează ceea ce are omul mai imanent, mai bun, mai sincer și mai veridic.
Când autenticitatea este supusă mistificării se degradează, denaturează și decade în hibridul la care are repulsie vocația ale cărei aptitudini clamează originalitatea având conexiuni cu specificitatea gândirii și cu individualitatea actelor trăirii.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!