agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-01-17 | |
Padure in stanga, padure in dreapta, padure in spate, o carare prin padure in fata…Eh, macar mi-a usurat alegerea drumului spre casa; si merg si merg, si merg, si merg, pana cand drumul se infunda la o incrucisare de drumuri. S-o iau la stanga, s-o iau la dreapta? Dau s-o iau la dreapta, fac 2 pasi cand,deodata, o voce rasuna: “Nu o lua pe-aici, nu-i drumul drept pentru tine, inca nu ti-a venit timpul sa mori. In plus, avem prea multi stangaci pe taramul celalalt. Intoarce-te, ia-o la stanga iar de vei mai pasii vreodata pe calea dreapta, vei fii blestemat sa hoinaresti pe vecie in cautarea drumului perfect! ”
Tresar, ud fiind din cap pana-n picioare; sunt in pat…A fost doar un vis…Trebuie sa ma opresc din a ma mai uita la filme psihologice… Mai bine ma duc la bucatarie sa beau niste apa, poate un lapte; am inteles ca te linisteste… Ma ridic, incercand sa pipai cu degetele de la picioare papucii… Hmmmm…Nu simt nici covorul…Ce?!... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…Stai, nu te speria, iar e visul ala in care cad in gol intr-o prapastie fara fund… Sau, ce e ala de se apropie tot mai mult? Totul e un vis, nu? Sigur e un vis, nu patesc nimic…Clar!... Sper…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate