agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-10-29 | |
Privesc obsedat secundarul ceasului ce aleargă fără grabă ,creator de trecut , explorator al viitorului, dar fără percepție a actului în sine , măsurarea timpului...Secundele înghițite lacom îmi aduc frânturi de trecut, bucăți de vise irosite prea ușor.Am căutat echilibrul și am primit prăbușirea voinței de a creea iluzia că exist.Nici o dorință, deși înot în marea atracțiilor de orice gen. ,,Totul e posibil” dar ,,nimic nu are sens”... Ar trebui să fiu liniștit , dar mă macină neștiința.
Orice entuziasm e înghițit de praful ridicat de secundar, apoi dispare, se uită , deși rămane momentul ...Dacă aș descifra propria rațiune de ,,a fi”... Am îmbătrânit, într-o lume în care majoritatea nu trec de stadiul de copii cu iluzia maturității. Maturitatea aduce disperare, copilăria permite visul... De ce ? De unde?Încotro? Întrebări penibile , pentru că nu ni se permite răspunsul.Doar nuanțe...Care ucid... Sunt fericit , mai fericit decât gândurile mele... Cu toți suntem dacă învățăm să apreciem ceea ce avem deja ... Și visele ...Nu le înăbuși ... Secundarul s-a oprit o clipă, doar pentru a trece la secunda următoare...Și ticăie, ticăie...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate