agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1685 .



catre tine
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [yasmin ]

2008-07-03  |     | 



CATRE TINE…



Nu ma judeca dupa aparentze,nu crede ce spune lumea....poate in ochii tai am parut o vagaboanda,nu,miam dorit doar iubire si am incercat sa te tin langa mine,poate in ochii tai am parut o profitoare,nu,vreau doar o viatza buna,poate in ochii tai am parut o mincinoasa,nu,doar am incercat sa fac totul mai usor,poate in ochii tai am parut fara inima,nu,incearca doar sa ma cunosti mai bine si vei descoperi lucruri pe care nici nu ti le imaginezi,poate in ochii tai am parut cu multe fete,asha e,dar fiind alaturi de mine m-ai ajuta, si cea mai buna ar prinde contur dandu-le la o parte pe celelalte,poate in ochii tai am parut indiferenta,nu,doar am incercat sa-mi ascund sentimentele,poate,unoeri in ochii tai am parut prea accesibila,nu,era doar un dor nebun de tine,dus pana la extrem,poate in ochii tai am parut nebuna,nu,era doar fiorul dragostei ce ma facea sa plutesc,sa fiu impulsiva,apoi calma si tot asa,poate in ochii tai am parut nestatornica,nu,nici pe de parte,doar miam cautat perechea,poate in ochii tai am parut k nu te iubesc,nu,te iubesc mai mult decat pe mine,mai mult decat viata,mai mult decat orice...Am incercat,am luptat,se pare ca nu am reusit...asha ca..te rog,sa ma inveti,macar atat: sa traiesc fara tine,sa ma obisnuiesc cu absentza ta,cu ideea k nu esti al meu...daca nu ai vrut sa-mi acorzi macar o sansa...
De cate ori am incercat sa te uit,mereu miai aparut in cale,team iertat cu speranta k va fi altfel dar mereu mam inselat,doar la o simpla vorba de a ta prindeam aripi...Miau ramas acum doar amintirile,atat de multe amintiri...traiesc cu ele zi de zi,sunt dependenta de ele,nu le voi putea da afara niciodata din camera ascunsa in inima inimii mele...
Ma intreb..oare unde esti acum,oare cine este alaturi de tine..?...cat de mult mias fi dorit sa fim fericiti impreuna,dar tu,numai tu ai vrut sa fie asa...Si mereu imi vine in minte vesnica problema: DE CE?...de ce Doamne,cand eu as da tot de dragul lui,el nu ma vrea?........Iti stiu chipul pe de rost,cunosc fiecare particica a trupului tau,fiorii ma cuprind cand imaginile se deruleaza pe ecranul mintii, te port in mine oriiunde merg,esti akolo,si vei fi intotdeauna indiferent ce s-ar intampla,indiferent cat rau mi-ai face as avea consolarea ca raul vine de la tine...
De vreodata tiam gresit cu ceva imi cer iertare...nu te condamn ca nu m-ai iubit...probabil asta a fost pedeapsa mea...destinul meu...Eu sper sa ai parte doar de cer senin,sa nu cunosti suferinta si dezamagirea,caci,tine minte de la mine:IUBIREA ADEVARATA NU CERE NIMIC IN SCHIMB…
Esti bucuria si in acelasi timp tristetea ,viata si moartea,speranta si dezamagirea mea…visul pierdut in neant…nu cred ca a visa este un pacat…in lumea mea te zaresc,ma chemi cu glas domol,ma apropii,dar,cand vreau sa te ating dispari…esti iluzia trecutului de care nu ma pot desprinde nicium,atat de tare m-am legat de tine,o parte din mine s-a rupt si iti este alaturi mereu,pas cu pas te urmareste si nu va reveni la mine decat odata cu tine,daca te vei intoarce vreodata…
Clipele trec…dorul ma cuprinde deseori,dar,zambesc,merg inainte,imi spun k o s-o iau de la-nceput,nici eu nu cred ce spun,nici eu nu cred in zambetul meu…
Abia astept ziua de maine,voi pleca intr-o calatorie,imi voi pune gandurile in ordine,printre grandoarea muntilor imi voi gasi linistea interioara,ma voi contopi cu natura,in bratele ei ma voi desfata cautand raspunsul unor intrebari fara raspuns…
Daca acum ai privi in ochii mei ai vedea cum se revarsa din ei amaraciunea,cortegii funerare ce insotesc visele ruinate,povesti cu printi,printese si castele dar cu finalul trist,pur si simplu ai vedea ce simt,ce este in sufletul meu…
Oare iti pasa catusi de putin,oare iti mai aduci aminte..?...De ce lasi iarba tacerii sa creasca intre noi?Nu stii k indiferentza doare..?...
Tu insuti ma vei pune pe foc,asa cum se cuvine…si cand voi arde-n soba voi fi din nou tine,si nu vei sti,probabil,prin crivatul de sange,de ce se uita focul in ochii tai si plange?...
Prizoniera atator indoieli, ma pierd in spatiu, ma descompun in infinit,ce emotie profunda ma cuprinde,agatata de o ramura a timpului iti vad chipul printre stele,esti atat de aproape,dar totusi atat de departe,dincolo de cuvinte te chem,dar tu nu vii,asteptarea e grea…


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!