agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-12-24 | |
așadar:
gogu rădulescu a venit aici iară oamenii au sărit pe mașina lui au spart geamurile așa încât am zis și eu că nu era cazul să-l omoare nejudecat pe urmă a venit divizia aia de tancuri locotenentul și-a lăsat creierii pe asfalt iară eu și un altul i-am îngropat creierii în bucățica aia de pământ din fața sediului consiliului județean pe urmă am preluat sediul securității județene așa–ncât m-am ales cu trei pistoale apoi am primit un telefon de la un fost coleg de-al meu care făcea revoluția la giurgiu care mi-a spus că prim-secretara județului a fost scoasă de femei din sediu că a fost despuiată și că astfel a fost purtată prin giurgiu și că i-au pus și fulgi de pernă lipiți cu miere ca să nu o latre câinii pe 24 a venit unul și mi s-a predat și mi-a spus că e inutil să-l leg de calorifer de crăciun am fost trimis să potolesc spiritele într-o comună pe urmă au venit alții mai breji care ne-au dat afară pentru că se terminase revoluția numai că m-au trimis să reprezint județul pe patru ianuarie 1990 la bucurești iar eu nu am vrut să dau mâna cu Ion Iliescu deși pe Dan Iosif îl știam pentru că juca barbut cu văr-miu la cișmeaua de pe strada belizarie din bucurești ...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate