agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-10-03 | |
În magazine – spumă de dantelă
totul e alb, pânză, înflorat mă plimb printre umerașe, aș cumpăra totul, o femeie și-a luat soțul la cumpărături, el oftează impacientat, merg mai departe Cântarul doamnei de la colțul străzii îmi arată câteva kilograme-n plus “Lasă scumpo, ești îmbrăcată, mai scade vreo două” blajin îmi urează sănătate, mă binecuvântează i-aș fi lăsat în palma albă mai mult decât măruntul pe care l-aveam merg mai departe În mașină un epilat pe piept iși mâgâie prietena pe păr ea îi vorbește pițigăiat, se alintă ea are pantaloni sumari, n-are celulită se clatină pe sandalele cu talpă înaltă cobor și merg mai departe Blocul verde, W2, răsare semeț în intersecție țigancă de la colț e frumoasă are pielea albă e rumenă-n obraji are cercei mari, fusta-i joacă în vânt eu cumpăr struguri “albi, vă rog” ea îmi pune o pungă plină, zâmbește merg mai departe Vecinul de la 6 mă salută “Ce faci Măriucă” eu chicotesc – “sunt în vacanță” el se grăbește mă încurajează deci - subtil, de altfel - să merg mai departe Acasă nu-i nimeni e beznă, e cald ușa de la intrare scârțâie geamurile se clatină începe furtuna îmi arunc geanta în pat mă așez în fața unei coli albe Times New Roman, 12 aici mă opresc.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate