agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-01-31 | |
• 6. 24 NOIEMBRIE ora 7:00.
• M-am trezit uimit fără ceas. Nici nu-mi este somn. Merg teleghidat spre stația de unde mijlocul de transport mă v-a duce spre servici. Un alt servici. Un alt patron. Un alt coleg de muncă. O altă zi, ca oricare alta de pană acum. • Deși mă trezesc cu mult timp înainte de a fii necesar, întârzii. Întârzii des. Sunt întârziat. Simt asta din momentul ce pun mâna pe mânerul cauciucat de la poarta ce o deschid zilnic. O ușă de lemn vechi prăfuit cu o manșetă strânsă dur de o sârmă ruginită. Simt, cum ziceam, imediat ce intru. • -Iar ai întârziat prostălane. În fiecare zi aceeași poveste, handicapatule. Nu ești bun de nimic, dă-te din drum, pune de cafea. Nu se prinde nimic de tine, nu ești primul, crezi că eu am timp să-ți explic. Au mai fost șase înaintea ta, mi-e de-ajuns. Te miști ca un drogat. Ce crezi?că eu mai suport să mai urle șeful la mine? • -..... • Eu tac. Tac. Nu mai suport dar tac. Mi-e milă. Îl ințeleg. Trebuie ajutat. Frustrările lui vin bine revărsate pe mine. Îmi fac planuri. Planuri să urlu, să trântesc, să plec, să-l las cu buza unflată, să mă doară-n fund de problemele lui. Îl urăsc. Mă urăsc, căci umil accept țigara-ntinsă de el. • -Noi doi, lucrăm împreună, trebuie sa ințelegi că tre' să te miști, să intri-n ritm. Hai, ia și fumează dihore, diavole impelițat. • Viciul, nevoia, dorința m-au prabușit. Lamentez la un chiștoc, toată demnitatea mea.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate