agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-09-01 | |
pentru mine
te vegheaza noaptea pentru mine te pastreaza vantul pentru mine te aduna strop cu strop ploaia pentru mine s-antamplat sa te zareasca soarele pentru mine te-au numarat stele si bob cu bob de nisip pentru mine te-a crescut timpul. pentru mine firul ierbii te leagana pentru mine padurea te cauta, te cheama adormind vise pentru mine s-a nascut un luceafar nou insotindu-ti privirile pentru mine durerile'ti fug sau as vrea sa-ti chem inapoi durerile pentru mine a fost o zi pentru mine a fost o zi pentru mine a fost o noapte oglindindu-ti privirile pentru mine s-a nascut o apa pentru mine ai ramas la fel pentru mine sfidand amintiri ai stricat ordinea nu mai poti te poarta departe zborul gandului pentru mine se poate sa uiti surasuri nu poti pentru mine de ce sa uiti totul as vrea sa te vad alergand timpul inapoi cu soarele sa fie noapte fara stele seceta fara ape potoape sa moara paduri plangand amintirea firului ierbii pentru mine as vrea tot ce nu esti tu sa fiu nimicul care te-a ajuns pentru mine si altii si altii au inecat dureri in plansete de copil ce pacat ca eu nu sunt eu pentru mine am crescut prea mare nu ma cuprinde orizontul ma pierd nici pentru mine nu vreau sa fie ieri pentru mine nu a existat maine nu a existat ieri numai acum pot fi ce ascund mai mult pentru mine sunt ploaie si vant sub soare descant de ape iar soare si luna si stele tot eu te veghez pentru mine dar tu nu esti am trecut atata timp te-am pierdut prin cuvinte nu mai vorbesc deja am tacut demult numai muschiul crescandu-mi pe crestet te mai vegeaza ...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate