agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3572 .



Drept la replica
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Contele ]

2002-09-28  |     | 



Nu de foarte mult timp m-am inscris si eu in site-ul www.poezie.ro. Nu aveam nici un fel de pretentii in legatura cu scrierile mele, care nu sunt altceva decat stari sufletesti surprinse in anumite momente ale vietii. Urarile de bun venit ale unora dintre membrii site-ului m-au impulsionat chiar, si astfel am inceput sa-mi public textele intr-o anumita ordine cronologica. Asta pana mai deunazi, cand m-am trezit cu niste comentarii din partea unor membri bine intentionati pe care nici nu stiu cum sa le cataloghez, referitoare la ceea ce am publicat pana la acel moment in site. Unul asa numit "maestrul" de catre alti membri (o fi vreun geniu nepatruns al poeziei romanesti, de care n-am auzit probabil din ignoranta) incerca sa-mi faca un profil psihologic, luandu-ma drept un infantil plin de sentimentalisme, care traia probabil primii fiori ai dragostei. Caci altfel, ce om intreg la minte cu o varsta cat de cat ar putea scrie ce scriu eu? Despre aspiratiile psihologice ale "maestrului" m-am lamurit imediat, omul crede ca daca stie cat fac 1 plus 1, poate rezolva ecuatii cu logaritmi. Intamplarea face ca am studiat psihologia suficient de mult incat sa-mi dau seama ca maestrul nostru are tot atatea in comun cu aceasta cat are si bunica cu internetul.
In legatura cu textele mele, ce sa mai zic... Nu sunt altceva decat maculatura, ca sa-l citez pe acelasi ilustru maestru al poeziei, parere la care s-au raliat si alti membri hipnotizati parca de parerea acestuia, desi inainte aveau cu totul alte opinii. Ce sa zic, stimati membri, ma inclin in fata voastra! Acum dovediti si calitati de medium, pesemne puteti citi gandurile altora. Se pare ca aveti o gramada de calitati! Ca sa faceti astfel de comentarii, ar trebui sa cunoasteti, sau macar sa incercati sa cunoasteti ceea ce am simtit eu atunci cand am scris acele texte. Ca sa nu mai aduc aminte de lipsa de modestie de care am fost acuzat, facandu-se aluzie la pseudonimul meu (Contele). Care e legatura intre cele doua, nu inteleg. Si nici un om normal (sic!) care a citit cat de cat mai mult despre istoria sec. XV - XVII n-ar intelege, obiectiv vorbind. Macar Regina Margot dac-ati fi citit, ati fi inteles despre ce e vorba, sa nu amintesc alte opere de o mai mare relevanta istorica. Repet, nu am nici un fel de pretentii legat de textele mele, dar comentariile voastre sunt daca nu total, in mare masura nejustificate. De ce? Pentru ca eu am scris exact ce am simtit la momentul respectiv. Maculatura "voastra" nu reprezinta altceva decat sentimente, pe care unii le inteleg, altii nu, din simplul motiv ca nu au trait ceea ce eu am trait cand am scris textele. Nu ai cum sa intelegi ceva ce iti este strain. Ca au valoare sau nu au, nu eu decid, si sincer nici nu ma intereseaza, pentru ca valoarea sentimentelor traite in ele nu poate fi masurata pe o scara sau alta. Daca unii ma inteleg, bine, daca nu, macar sa nu se hazardeze in afirmatii gratuite.
In alta ordine de idei, n-ar strica sa tineti cont cand va incumetati a face astfel de afirmatii si de destinatia site-ului www.poezie.ro. Daca nu va convine ceea ce se publica aici, faceti-va domnilor (sau doamnelor, dupa caz) un site al vostru de poezii, unde veti putea cenzura dupa bunul plac textele celor care ar dori sa publice la voi. In caz ca va lipseste inspiratia, desi ma indoiesc de acest lucru, va sugerez www.MaestriiPoeziei.ro, domeniu disponibil pe oricare dintre servere.
Si in loc de concluzie, ca sa citez pe cineva (o sa va dati voi seama cine, doar sunteti atotstiutori, nu?), nu stiu daca am sau nu talent. Cert este ca am ceva de spus, si poate tocmai in aceasta consta talentul...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!