agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-01-18 | |
personalitate multipla ...Schizofrenie avansata , creata in timp pentru a proteja libertatea de a fi unic.
tic ,tac , tic , tac ...timpul trece fara a se uita in jur . Te tareste dupa el . Cine esti? Aceiasi intrebare stupida ... Habar nu ai cine esti...Priveste la ceea ce a trecut . Vei intelege. Te-ai nascut intr-o famile normala , iubitoare ,fara probleme , decat cele obisnuite . O viata absolut banala .Ai trebui sa fi ,,fericit" Sa disecam banalitatea. Mareste , inlatura aparenta . Educatia: Asta trebuie sa fi , nu ai voie aia , asta , aia , aia , .....Trebuie asta , TREBUIE , Acum...Nu ma intereseaza , asa sa faci!. trebuie sa fi cel(ceea) mai bun(a). ,,La noi au fost alte vremuri" ,,Ar trebui sa ne multumiti" . Nu ma intereseaza trebuie . Prosti, esti un copil , ai sa vezi tu . Si bla bla BLA. Linie . Varsta : peste 20 Ocupatia : nesemnificativ hobby: nu stiu obiective false : cariera , familie , responsabilitati obiective dorite: sa imi cunosc personalitatea , sa vad cine sunt , ce VREAU sa fac , ce VREAU sa fiu EU.Sa imi recastig libertatea pe care nu am avut-o niciodata. TU UNDE ESTI?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate