agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 51 .



Fideaua cu lapte și răscrucea nenorocirilor
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2024-01-20  |     | 



Mâncătorul de fidea cu lapte ataca întotdeauna când ultimul bețiv al orașului se înfigea în vreun șanț, în drumul său riguros planificat către ciroză. După orele stabilite pe ceas de omenire, asta nu însemna mai târziu de trei dimineața. Asasinul obsedat de fideaua cu lapte își alegea victimele dând cu zarul cu o singură față al catastrofei sentimentale: iubita i se dusese cu altul, altul va muri în noaptea asta de mâna lui. Pânda și crima aveau întotdeauna loc în același loc, o răspântie a ghinionului, răscrucea a trei șosele fără nume dar cu chiriași blestemați: una ducea la cimitirul "Trei cepe", alta la balamucul "Negura minții" iar cea de-a treia la pușcăria "Cerceveaua", trei drumuri ca trei paradisuri ale nenorocirilor în anotimpurile urâte și ale lichelelor de carne vie și suflet mort vara, când țânțarii atacau mascați și sifilisul caftea totul în jur. Zeul criminal își savura întotdeauna fideaua cu lapte înainte de atac. Punea miere în ea doar când avea în plan moarte de femeie. Ataca scurt, cu pumnalul moștenit de la un eunuc sinucigaș, tăia beregățile fulgerător și se grăbea apoi să se culce. Nu avea remușcări și nici insomnii, nu știa să plângă și nici să mănânce altceva decât fidea cu lapte. Nu a fost prins niciodată dar crimele lui au încetat atunci când un detectiv venit de la Scotland Gard a ordonat sistarea aprovizionării cu lapte și fidea a prăvăliilor din cartier.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!