agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-01-28 | |
* Pământu-i o prisacă: fiecare țară – stup cu albine, matcă și… trântori.
* Viața-i o țigară. N-o poți fuma de două ori. * Fiecare om e dumnezeu, dar nu oricine e atotputernic. * Mama și tata – zeii copiilor. * Cartea este sufletul scriitorului. * Bogatul pe sărac merge călare. * De soartă nu fugi nici la capătul lumii. * Primăvara Terra-i mireasă, iar toamna - mamă cu prunci în brațe. * Ca să nu se stingă focul iubiri, trebuie să arunci… vreascuri. * După cum fructele de pe pom nu sunt la fel, așa și copiii în familie. * Un om beat e mai rău decât un nebun. * Viața-i o luptă. Dacă n-ar fi concurenți, n-am progresa. * Istoria este oglinda societății. * Povara anilor încovoaie omul. * Moartea vine pe rând la fiecare, fără invitație. * Poți medita numai în singurătate. * Singurătatea din închisoare e ucigătoare. * Când se unesc două singurătăți – se naște iubirea (prietenia). * Monumentele se ridică nu pentru cei decedați, ci pentru urmași. * Dacă oamenii s-ar gândi mereu la moarte, poate ar fi mai buni. * Viața-i un ocean furtunos, mereu în valuri. * Cea mai mare nebunie a oamenilor – războiul. * Războiul cu sânge se hrănește. * Ziua cu soare inimi luminează.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate