agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-02 | |
Dupa multe mile de mers prin aerul aspru si uscat , care iti ratacea mintile prin cele mai intunecate colturi ale lumii , am ajuns la acel lac al Sacrificiilor – ii se spunea asa pentru ca demult , in acest lac care se afla in varful masivului Bidhell , a trait Hebeth . Cel mai rau si sinistru vrajitor din toate timpurile . Cand a ajuns aici si s-a hotarat ca acest lac va fi al lui , nu a durat prea mult , defapt a durat doar cateva secunde pana si-a sadit un imperiu cu a sa mana magica.In fiecare Duminica punea satenii sa ii aduca cate un sacrificiu si sa ii ingenuncheze lui.Cu cat mai multe sacrificii cu atat mai multa putere ii curgea prin vene – Acum,eu ,Tommy si Bobb priveam imperiu . Avea pe putin 30 de metrii si cred ca toti ne intrebam ce se afla in el . Trebuia neaparat sa sa I-au licoarea pentru tatal meu, pentru ca nu mai suportam sa-l vad in fiecare zi , zacand la pat cu dureri neinchipuite . Am pornit spre castel , pe poteca ingusta si purtrezita . Calcam cu grija pe fiecare scandula in timp ce neghiobului de Bobb parca nici nu ii pasa si continua sa topaie . Pe langa noi in apa neagra se reflectau varfurile celorlalti munti singuratici de langa noi . Din spatele meu s-a auzit o trosnitura si un tipat care a trezit totii mortii si imediat am stiut ca era Bobb. Cand m-am intors in poteca era o gaura iar dupa ea statea nemiscat Tommy . In ciuda sfatului lui Tommy , eu nu am sarit in apa sa il salvez pe Bobb pentru ca nu stiam ce creaturi se aflau in apa aceea neagra ca cea mai intunecata pestera. Dupa ce Tommy a sarit peste gaura ne-am continuat drumul cu multa bagare de seama, in fata mea se ivea castelul , care aproape ca arata ca un loc demonic dar si pamantean in acelasi timp. M-am uitat putin inapoi apoi am deschis cu greu mareata poarta , si aceasta putrezita. Dupa ce am inchis portile m-am cufundat in intuneric. In scurt timp Tommy a scos un ciot de lumanare care dupa ce a aprins-o , a pierdut lupta cu intunericul si si-a dat duhul. Noroc ca mai avea Tommy o lumanare. Ajutati de lumanare am ajuns unde vroiam , in camera vrajitorului. Cand am deschis usa si am intrat in camera , pe fiecare parte a tavanului erau panze , o multime de panze care tesute de paianjenii care au facut o ruina din incaperea aceea . Pe taota podeaua , si aceasta devastata , erau o multime de gandaci , care de care mai mare decat celalalt . M-am acoperit cu ceva , am intrat in camera , am luat lada cu licori dupa care m-am strecurat afara din incapere. Dupa o vreme buna de cautat am gasit ce trebuia. Pe fundul lazii , sub celelalte licorii era o sticluta mica , neagra . Era atat de neagra ca nici nu puteai sa obserbi ce se afla in ea . Pe ea scria “Lothulmus Dictoratizon” . I-am facut semn lui Tommy sa ma urmeze . In cateva clipe eram e poteca . In fuga am coborat dealul pana am hotarat sa o luam pe scurtatura din padure . Ajuns acasa , am ascuns licoarea sub pat si fara sa mai dau explicatii parintilor am adrmit intr`un somn cu vise .”
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate