agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-03-05 | |
Cum te numești, Domnule?
Petru Popescu. -Și ca ce lucrezi? -Prepar peștii pentru pulverizat. -Bine,dar ce anume operații faci?? -Pun peștele pe plăci,potrivesc plăcile pe plite,pregătesc puțini pentru pestele prăjit, pulverizat pasta produsa ,pun pe pungi. - Dar de ce vorbeti numai cu "p"? -Poftim? -De ce vorbești numai cu "p"? -Pentruca pot pronunta pe P perfect percebtibil. -Ei , asta e bună, pun pariu că la intrebarile mele vei greși ! -Primesc ! -Pe cît? -Pun prinsoare pe patru poliu ! -S-a fâcut.Spune-mi ce îți place să mănănci? -Pește ,păstravi, pui,porumbei ,papricas,papanas. -Și ce vin bei? -Pinot ,pelin ,porto. -Și ce desert?? -Plăcinte,prăjitură,pepene,prune,piersici. -Dar înghetata obișnuiești?? -Puțin ! -Spune-mi cum îti petreci timpul liber? -Primăvara prefer plimbările pe potecile pădurilor ,prin parcuri ! -Dar vara?? -Pescuiesc. -Dar iarna? -Patinez. -Te pomenești că poți să spui o poezie cu "P"? -Pot. -Asta nu o mai cred! spune-o! -POEZIA POETULUI PETRU POPESCU Prin pustiuri peste pietre Pe pămantul părintesc, Prima pasăre ,pilotul Plescai puternic pliscul Patina privind pămăntul Pajistea,pădurea pliscul. -Bine !Spune-mi textul ce i-ai spus nevestei când ai plecat. -Paraschivo păpusico prepară puțin pătrunjel pentru potârnichi ,pa. -Văd că am pierdut. -Pardon,plătesti patru poli pentru pierderea pariului. -Plătesc -Pune paralele pe portofel -Incă o intrebare. -Poftim!... -Ce adresă ai matale? -Prelungirea Popa Petrescu 4 parter, plecând prin Pingari,peste pod .
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate