agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-03-31 | |
* Prometeu a dăruit oamenilor focul, dar a uitat să le dea și instrucțiunea.
* Valsul frunzelor – striptisul pomilor. * Păzește-te de aproapele tău, că de dușman te ferești și singur. * Natura tace și face. * Dacă nu adaogi pe parcursul vieții în cupa cunoașterii, ea se evaporă. * Minte ca să ai – mereu lectură să-i dai. * Hotarele sunt marcate pe harta lumii cu roșu, deoarece mult sânge s-a vărsat pentru fiecare țară în parte. * Sunt diferite națiuni, dar Dumnezeu e unul. * Numai un popor cult are mândrie națională. * Cuvintele incrustate în metal ruginesc, cele săpate în piatră se macină. Rămân doar cele tipărite în carte. * Icoana și cartea – la cel mai de vază loc se pune. * Legea junglei – dacă ai forță, mintea e în plus. * Și societatea trăiește după legile junglei, numai că ele-s mai camuflate (mascate). * Ariciul are ac (ace) pentru toate cojoacele. * Broasca țestoasă trăiește mult, deoarece nu depășește viteza legală în trafic. * Zebrele – cai în tricouri marinărești. * Munca a transformat maimuța în om, dar păzea - să nu ajungem cai de tracțiune. * Nu aruncați cu pietre în stele, să nu vă cadă vreuna în cap. * Un bețiv privea cerul înstelat: câtă tărie are! * Nu tot ce se mănâncă – zboară. * Doi se ceartă, al treilea jăratic aruncă. * Timpul ca un coafor, dar gratuit îți vopsește (înălbește) pleata * Dacă viața ar fi o clepsidră, ai mai întoarce-o de câteva ori. * Aurul nu ruginește. El ruginește inima (sufletul) omului hapsân.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate