agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-05-14 | |
* Tot omu-i materialist: este zămislit din aceeași materie, același lut.
* Când omul a ieșit din găoacea Naturii, de atunci a început să-și taie creanga de sub picioare. * Moda se schimbă mai repede decât lumea. * Curățenia orașului de numărul tomberoanelor depinde. * Nervi de fier au numai roboții. * Inelele de căsătorie – cătușe pe sufletul soților. * Unii deseori își schimbă locul de muncă, alții – soțiile. * Globul pământesc pe umărul femeii se ține. * Fiecare generație lasă câte o filă (dâră) în Istoria Omenirii. * Iubirea înflorește și dă roade, ca pomul. * Despre anotimpuri: primăvara-i o mireasă, vara-i o gravidă, toamna-i o mamă cu prunci în brațe, iarna-i o baborniță singuratică. * Progresul tehnic avansează societatea, dar nu modifică spiritul uman. * După cum cântă păstorul, așa dansează poporul. * Pământul hrănește omul, iar omul – Pământul. * Omul pe Terra după agresivitate asemănare n-are. * Fără patrie omu-i orfan. * Omul prinde rădăcini acolo, unde-i bine. Dar necontenit îl roade dorul de patrie. * Statul – car cu proști, tras de plebei. * Cupa Științei de savanții lumii mereu e umplută. * Creatorul opiniei publice – televizorul. * Poezia fără titlu-i ca omul fără nume. * Soarta cântecului de interpret depinde. * Apa rupe malurile, iar rachiul – viața. * Florile nu se vând la kilogram.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate