agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-05-17 | |
* Icoana lumii contemporane – televizorul.
* Omul e programat din născare, dar depinde și de mediul în care nimerește. * Familia-i un car tras de soți, iar copilul e mânzul fără de griji, care zburdă alături. * Scriitorul brăzdează hârtia ca țăranul glia. * Gânduri nepublicate – boabe nesemănate. * Când scriitorii tac, penițele lucrează. * Creierul – computer personal, generator de gânduri. * Un gând bun la nevoie îi este cuiva o povață. * Ziua – alb pe negru, noaptea – negru pe alb. * Multe se fac prin cunoștințe și mai puțin – prin cunoștință de carte. * A căutat norocul printre străini și la pierdut pe cel de acasă. * Ca să obții ceva, trebuie să ai pe cineva undeva. * Cine are - risipește, cine n-are – adună. * Când împrumută bani, zâmbește, când îi restituie – se strâmbă. * Unul rodește în tinerețe, altul – la bătrânețe. * Fără ambiție și muncă nu obții nimic în pungă. * Prin muncă se afirmă talentul. * Munca îl face pe om zeu. * Nu poți cuprinde necuprinsul, dar măcar încearcă. * Dacă astăzi ar învia din morți vreun primitiv, nu l-ar speria omul contemporan, ci tehnica lui. * Pasărea rămasă de cârd piere. * Timpul curge în defavoarea omului. * Viața râde, moartea plânge. * Omenirea din inerție spre hău ține calea. N-are cine-i schimba macazul.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate