agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-07-08 | |
* Ca să devii un bun scriitor, trebuie să posezi la perfecție Limba în care scrii și să cunoști în profunzime societatea în care trăiești.
* Scriitorul ca un clopotar mânuiește strunele Limbii, trezind spiritele la lupta Vieții.. * Cuvintele semănate de scriitor pe hârtie încolțesc și dau rod în inima cititorului. * Un cuvânt în limba mamei, auzit prin străini, preț n-are. * Puțini oameni gândesc, majoritatea sunt manipulați. * Mass-media - manipulatorul lumii. * Copilul țipă. Mintea mai pe urmă vine. * Unii părinți sunt robi ai copiilor. * Copilul educat de lup devine lup, iar cel înfiat de nerod – nerod se face. * Omul neoriginal este o plombagină. * Omul recunoaște deseori adevărul când el este de partea lui. * Omul fără scopuri e ca o luntre fără vâslași. * Pe omul cuminte și Dumnezeu îl protejează. * Omul fără Patrie orfan este. * Hoții de la conducere nu permit să vină sus oameni cinstiți, altminteri ei n-o să poată fura. * Păstrează sănătatea și onoarea din tinerețe, ca să le ai și la bătrânețe. * Dacă omul ar trăi mai mult, poate s-ar coace la minte. * Oamenii îmbătrânesc și mor. Dar sunt copii care mor și nu ajung la bătrânețe. Ei rămân în memoria celor vii ca niște îngeri. * Viața și Moartea în veșnică încleștare. În final învinge umbra. * Timpul pe om îl șterge de pe fața Pământului (de pe tabla Vieții) și face loc pentru alții. * Când moare un om, apare un gol. Acest gol (deseori) nu e completat de nimeni. * Viața omului nu se repetă ca Soarele a doua zi pe cer. * Individul e trecător, omenirea – veșnică. * Natura și-a cusut veșminte pentru toate anotimpurile și le schimbă în dependență de sezon.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate