agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-08-05 | |
- Fault! grohăi mistrețul cu colți de argint când îl electrocutară servitorii prințului. Nu așa ne fuse vorba, am semnat un contract să particip la o vânătoare „fair”!
- Ai citit ce scria cu litere mici pe pagina opt? îl întrebă avocatul specializat în prinți. - Cine are timp să citească toate prostiile voastre, sughiță mistrețul în spasme neuro-musculare. Am o scroafă și doisprezece purcei de hrănit acasă, dacă aș sta să citesc fiecare contract al vostru… - Atunci nu te plânge! Ar fi trebuit să citești înainte să semnezi! - Păi de data asta m-am înscris pe net, se plânse mistrețul. N-am semnat nimic! Credeam că e la fel ca data trecută… - Trebuia atunci să citești disclaimer-ul și regulamentul înainte să dai accept. Crezi că vânătoarea cu prinți … - Păi n-au fost toți prinți? - Of, prost mai ești… Toți cei care dau un ban ca să moară epic în scenariu ăsta vor să fie prințișori. Dă bine la CV: a murit ca un prinț în lupta cu mistrețul cu colți de argint. Tu n-ai observat că aveai de-a face numai cu babalâci? - Ba da, dar… - Și nu te-a șocat că de data asta ai în față pe cineva tânăr, în putere, clar cu un viitor și o carieră în față?... - Mă rog, spuse mistrețul rușinat lingându-se ipohondru pe copita ușor julită, știi că de-asta sunt bun, că îmi iau în serios meseria, puteai să mă avertizezi… După atâta timp de colaborare credeam… - Afacerile sunt afaceri, sorry, dacă am băut o bere împreună asta nu înseamnă… Apropo, bei prea mult! Astăzi ai rătăcit de două ori poteca, era să ieși de după iarbă și faza cu luna a fost în cel mai bun caz îndoielnică… - Da, dar am fost super la apariția finală de la izvor, nu? rânji mistrețul răsucindu-și coada și testându-și reflexele. Tăcură o clipă uitându-se cum elicopterul SMURD ateriza în luminișul din apropiere. - Tâmpit mai ești, l-ai hărtănit rău p-ăsta, dacă dă în judecată organizația… - Lasă că o să supraviețuiască, nu? Și n-am apucat să-i ating nici un organ vital, nici un tendon, vroiam să-l lucrez metodic, știi că sunt un profesionist… O să se vindece fără sechele, abia are niște cicatrice de arătat la fufe… Scuze, la prințese, dacă zici că-i prinț de-adevăratelea… - Auzi, n-am putea să colaborăm fără să-mi faci atâtea probleme?... - Prietene, dacă vrei purcei du-te la piață, da’ nu știu cine vă mai cumpără programul de „total adventure”… - Of, ești imposibil, hai să bem o bere. - Stai că încă am râtul paralizat, fi-v-ar electroșocurile de râs. Da’ las’ că-mi trece până ajungem… Nu ne-ntidem că mă așteaptă scroafa acasă, ok?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate