agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-10-28 | |
* Fiecare om cu Universul lui... de cunoștințe.
* Unii lucrează, alții controlează. * Democrație cu oameni proști nu faci. * Unii vorbesc mult, dar nu spun nimic. * Pentru că adevăr grăia, l-au atestat… nebun. * Nu zilele trec, ci noi ne trecem. * Natura a creat omul, iar dânsul a inventat pe capul ei și al lui bomba atomică. * Omenirea are o vârstă de sute de mii de ani și tot nu a prins la minte. Dar tu vrei s-o aibă un sărman boschetar. * Omul fără bani rob este. * Bătrânul, gârbovit de povara anilor, Pământului i se închină. * Moda este o maimuțăreală a oamenilor. * Paradox. Cu cât te apropii de orizont, cu atâta și el se depărtează de tine. * Planetele – puii Soarelui. * Scriitorii mediocri i-au născut pe… critici. * Unii dacă nu-i fac cuiva rău ziua, nu pot dormi liniștit noaptea. * Melcul este o ființă casnică. Niciodată nu pleacă de acasă. * Greșeala mai bine se observă de la distanță. * Dați-i moare, că moare! * Trecătorul se ferește de mâța neagră care-i iese în cale, iar șoferul – de pietonii nedisciplinați. * Frumusețea reginei a adumbrit coroana regelui. * Viața omului – cutie de chibrituri. Fiecare chibrit aprins e o zi trăită. Unii o golesc repede, pe negândite, iar alții – își mai întind plăcerea. * Și Soarele e umbrit de nori, dar nu pe-o veșnicie. * Îndrăgostiții n-au nevoie de mentori (sfetnici). * Dragostea e izvorul Vieții.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate