agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 837 .



Confuzia
proză [ ]
confuzie

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Mandras ]

2009-04-17  |     | 



Totul incepe intr-o zi oarecare , cand Vlad se gandeste la un cuvant! Cuvantul acela il macina de ceva vreme si nu putea sa-i descrie definitia in propriile sale cuvinte, Vlad era le tinea pe ale lui si venea cu o completare la orce afirmatie.Mergand pe strada Margareta la marginea unui magazin il zareste pe Andrei. Andrei este un tovarasi de ideei de al lui.
-Salut!
-Salut?Doar atat ai sa-mi zici?
-Poi ce ar trebui sa zica o persoana cand se intalneste cu alta?Hai lumineazama?
-Tu te referi in general , eu ma refer strict la tine!
-Dar ce am facut iarasi?
-Ce ai facut? Nu pot sa cred!
-Da , tocmai acum realizez ca vorbesc cu Vlad , omul completare!
-Foarte amuzant!Si totusi ce ai facut tu e de neiertat!
-Intocmai!
-Hai nu ma lua cu ironii!
-Cum zici tu!Si totusi , ce am facut?
-Poi mai Andrei? Tii minte ca eu ti-am zis aseara unele chestii personale? Si u ai promis ca ramane intre noi?
-Da!
-Si atunci cum se face ca toti incep sa faca glume pe seama mea?
-Poate m-am scapat si eu , acu omoarama!
-Lasa, ca din asta am invatat sa fiu mai atent! Pe undeva iti multumesc! Dar sper ca realizezi ca de azi nu mai esti de al meu!
-Frate imi pare rau!
-Hai ma ma lasi!?
-Sincer , acuma realizez ce am facut , adica tu mi-ai zis unele lucruri ce nu trebuiau spuse , mi te-ai descarcat si apreciez asta , totusi as vrea sa indrept lucrurile!
-Ce pot sa zic! NU!
-Stiam ca vei zice asta!
-Atunci de ce ai intrebat?
-Poi ce , eu nu am dreptu sa visez?
-Cum zici tu!
Acestea fiind spuse cei doi nu s-au mai vazut timp de 3 ani ,dupa care se intalnesc pe un acoperis de bloc!
-Ce cauti aici?Zise Vlad cu zambetul pe buze.
-Poi admir si eu luma!Constientizand faptul ca Vlad il va ierta!
-Si eu la fel.
-Ca sa vezi, ce coincidenta?
-Hai Andrei , te stiu prea bine iar in ce te priveste nimic nu e intamplator!
-Si mie mi-a fost dor de tine amice!
Cei doi s-au impacat si au mers sa recupereze timpul pierdut!Vlad era trist ,indiferent si frustrat!Credea ca este o victima a vietii si nu avea rost sa mai viseze! El sustinea ca nu defineste indiferenta ci diferenta il defineste pe el!Andrei a incercat sa-i schimbe viziunea insa Vlad nu i-a dat nici o sansa! Isi tinea mereu garda sus si nu permitea nimic.
-Ei ce mai zici u mai Vlade? Tot indiferent?
-Uneori cred ca indiferenta asta e o masca care vreu sau nu incepe sa se autodistruga.Spun asta fiindca incepe sa-mi pese sau mi-a pasat din todeuna, inca nu am gasit raspunsu la intrebarea asta, si totusi cred ca sunt indragotit!
-Nu cred, tu indragostit? Am trait sa o vad si pe asta!
-Hai ca nu e asa simplu cum pare!
-De ce?
-Poi hai so luam altcumva. Cand ai gasit u ceva normal in definitia mea?
-Da , uitasem! Defapt tocmai de aia suntem prieteni!Hai spuem tot!
-Nu stiu de ce dar am incredere in tine!
-Multumesc! Sincer, multumesc! Eu nu imi acordam o dou-a sansa?
-Si ce te face sa crezi ca eu ti-am acordat?
-Gresala mea!Hai spunemi te rog care e treaba cu dragostea!
-Stai ca-ti zic!Ieri m-am uitat la un film ales la intamplare , iar in film era vorba de o fata asa de varsta noastra ce avea un vis ,iar visul ei era sa devina cantareata!Ei bine, pe mine m-a fascinat ideea filmului si m-a impresionat personalitatea fetei aceleia!Curios , am cautat date desore acea fata !
-Si cum o cheama?
-Demi!
-Frumos nume!
-Asai?
-Hai continua!
-Bun. Na si am vazut filmari cu ea, inainte de film si mi s-a parut foarte ok fata!
-Inteleg!
-Stai sa-ti zic!
-Bine ,spune !
-I-am vazut bibliografia si am aflat ca este o cantareata de suces si o actrita buna! Iar mai apoi mi-am dat seama ca imi place foarte mult de ea!
-Adica o iubesti!?
-Adica o iubesc!
-Foarte tare!
-Acuma stiu ca nu o sa ajung sa vorbesc niciodata cu ea dar poate e mai bine asa , adica poate e mai bine sa iubesti pe cineva constientizand faptul ca nu il vei intalni nicioata dar in sinea ta simti acele sentimente de dragoste si cu asta eviti posibila respingere a fetei!
-Interesant!Eu nu m-am gandit nici odata asa! Dar de aia is prieten cu tine!
-Cum zici tu!
-Hai mai zimi!
-Poi cred ca am un vis!
-Nu pot sa cred! Ce ti-a facut fata aia ? Sincer vreau sa-i multumesc personal!
-Daca o sa ai ocazia iama si pe mine cu tine!
-Asa am sa fac, si zimi ce vis ai ?
-Poi visez sa o intalnesc si sa-i prezint niste versuri de ale mele! Asta dupa ce am sa invat engleza ca sa pot scrie texte in engeza!
-Frumos.
-Ei , ce parere ai de aceasta iubire a mea ?
-Poi avand in vedere ca e vorba de tine e spuer tare!
-Mersi! Zise Vlad zambind de parca chiar ar vrea sa o faca!
-Nu ai de ce!
Andrei dupa conversatia cu Vlad a insistat sa mearga acasa sa-i prezinte fata visurilor! Vlad i-a aratat si au stat amandou acea nopate impreuna!Dimineata, Andrei este anuntat ca mama lui a facut o depresie si este in stare critica la spital!Andrei fuge ca ars pana la patul maicasi si Vlad insista sa mearga cu el!Dupa trei nopti nedormite Andrei hotaraste sa il ia pe Vlad si sa fac o plimbare pentru ca nu mai suporta atmosfera aceea!
-Hai zi!Zise Andrei . Zimi de ce mama mea este pe un pat de spital iar tata isi varsa lacrimile pe cearciaful patului? Zimi de ce!? Raspunde odata!
-Imi pare rau!
-De ce sa iti para rau? Doar asa e viata! Te incearca la nesfarsit si stoarce fiecare gram de energie din tine si tot nu e deajuns!Exclama Andrei cu lacrimi in ochi!
Miscat la vorbele lui Andrei , Vlad incearca sa-l linisteasca dar intr-un final izbugneste!
-Si ce ai sa faci? Ai sa te dai batut , sa te omori sau ceva?
-Taci!
-Ar trebui sa tac?
-Da , taci!
-Nu merita sa iti versi lacrimile in aceasta lume , nu merita sa iti areti slabiciunile si cu siguranta nu merita sa te dai batut!
-Zise Vlad cel indiferent!
-Aici e vorba de tine , nu de mine!
-Da? Si de ce ti-ar pasa de mine?
-De ce nu?
-Nu stiu ce sa fac!Zise Andrei obosit.
-Sunt aici prietene , mere voi fi!
-Stiu!
Odata ajunsi inapoi la spital Andrei afla ca mama sa se simte mult mai bine!Dar spre surprinderea lui Vlad , Andrei nu a avut nici o reactie!
-De ce nu te bucuri?
-De ce as facio?
-Poti sa o iei ca o victrie in lupta cu viata!
-Odata mi-ai zis ca atunci cand o sa ajung sa anticip mintea umana voi realiza ca nimic nu este intamplator! Tocmai asta incerc sa fac !
Miscat, Vlad incepe sa verse o lacrima!
-Iti multumesc Andrei!
-Pentru ce?
-Azi , mi-ai dat o lectie!
-E bine sa fii de folos!
-Iti multumesc ca imi esti prieten !
-Asa cum incerc sa anticip mintea umana , incerc sa te inteleg si pe tine! Dar stiu ca nu am sa pot , cine ar putea?
-Credema! ai facuto deja!



.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!