agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-01-31 | |
Soarele(zambind amar spre neaua tremuranda)
-E timpul…Azi sunt puternic… Neaua(catre Soarele atotputernic ce aduce cu Moartea) -Si totusi…(ezita).Mai stai putin …Nu azi ,te rog inca o zi…Mai vino maine. Soarele (umflandu-se in pene precum cocosul de pe gardul rece vopsit intr-un verde crud) -E timpul meu azi.Nu mai pot astepta…(balbaindu-se).Sunt grabit.Hai sa te strang in brate…(intinzand cateva raze) Neaua(cu capul plecat ca pentru botez) -Am asteptat atat…Si totusi ne vedem destul de rar(din ce in ce mai slabita)Noi nu putem fi frate si sora?? Soarele(putin tulburat si palid) -Atunci…(incurcat)Asta e incest…Dar nu…Nu putem fi frate si sora…Nicicum… Neaua(parca eliberata de pacatul pe care il putea comite) -Oricum…e timpul tau de-acum…Si…Si o sa ne mai vedem…(Sclipind sub mangaierile complice ale Soarelui) Lumea alearga pe strada cu zgomot si cu stropi,astazi…Si neaua se pierde ,parca nestiind sa mai vorbeasca,cu sufletul strangandu-se de durere si de speranta anotimpului renasterii sale a mortii Soarelui ,de speranta mai apoi,a reintalnirii…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate