agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4475 .



oricum nu ma mai intereseaza
proză [ ]
oricum nu ma mai intereseaza

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Axy ]

2002-08-15  |     | 



" Nu ma mai intereseaza nici unu dintre oameni! Nu ma mai intereseaza nimeni decat cei dragi mie! Restul nu aveti decat sa muriti ca la cat am suferit din cauza voastra nici nu vreau sa ma mai gandesc! In afara de prietenii mei care sunt nu foarte multi, iubitul si familia, puteti sa faceti ce vreti! Va urasc pe toti si sa nu ma intrebati ce am cu voi! Raspunsul sta in fiecare inima albastra de a voastra! Ura si minciuna cu care va tratati prietenii si persoanele care tin la voi cu adevarat este de nedescris! Nu meritati sa existati! Daca nu as fi inconjurata de prietenii mei si perosanele la care tin cu adevarata si stiu ca si ele tin la mine la fel de mult, m-as sinucide pentru ca decat sa devin una din voi prefer sa nu exist! Prefer sa mor chinuita decat sa devin una din voi! Va urasc, va urasc si v-as omora pe fiecare dintre voi! Pe rand! Nu sunt nebuna! Voi sunteti cei care ii innebuniti pe cei sanatosi la cap! VOI VOI SI NUMAI VOI! Nu stiu cum Dumnezeu nu a distrus lumea pana acum! Nu stiu! O lume plina de ura si de dragoste neagra! Va faceti ca suferiti si ca plangeti ca ceilalti sufera! Dar de fapt va place suferinta! Cu asta va hraniti! Cu suferinta si durere atat fizica cat si morala!"
Carte interesanta, isi aprinde calm o tigara.... fata asta s-ar putea chiar sa aiba dreptate! Lumea se duce de rapa! Toti sunt din ce in ce mai neinteresati de persoanele si nu numai ce ii inconjoara! Se gandeste sa o caute pe fata!Fata de 19 ani sa aiba atat de mult suferinta in ea incat sa scrie o carte in care sa urle de durere ca lumea o calca in picioare! Dar oare chiar asa se intampla? Oare el sta inconjurat de atatia prieteni falsi? Oare asa patim toti?

Pe mine una oricum nu ma mai intereseaza......

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!