agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3754 .



E seara, stapana!
proză [ ]
nu-i dedicat, e doar o gluma

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sache ]

2004-10-29  |     | 



In curtile vecine inca se-aude cantecul de greier. De peste drum un domn distins striga din mers ca n-are apa in Militari.

Iar tu, stapana, esti pentru mine viata, mancarea fara E-uri, vise si dorinte aprinse. Esti Diva.

Ades ma trec fiorii
si ma cutremur de emotii
cand te-nfoiezi ca dovlecelul
si strigi cum numai tu stii ca sa strigi: Glu-Glu! curcanul epileptic.
Iubirea mea de taina ma prinde tot la veghe,
dar nu ma plang, ma simt o poarta naruita, ce scartaie reumatic.


Porti haine lucitoare si fuste scurte, iar eu iti jur acum, in pragul dinspre iarna, ca nu conteaza la picior masura patruzeci si patru. Esti pentru mine..., Perfectiune.

Degeaba tragi de par si-l dai cu geluri scumpe, zadarnic iti fabrica AVON-ul creme fermecate si farduri mii si mii. Tu esti frumoasa fara cosuri, prezent si viitor si n-as putea trai departe nici o noapte.

Ce daca strigi la telefon? Eu sigur, te sustin si-ti cumpar dresuri, rimeluri, creioane colorate.
Stiu ca-ti doresti sa fi barbat, un tip cu ochelari salbatici si cum dorinta ta e lege, iti daruiesc un pix lucios, cu stema tricolora.

Acum te-ai plictisit de mine.
Te-ai plictisit si te gandesti sa imi infigi cutite ascutite sub omoplati.
Stapana, in graba ta dezlantuita n-ai inteles
altii au fost cu mult mai harnici decat tine.


Chiar de-ti cunosc prea-bine telul, nu pot..., nu pot mai mult sa te slujesc. Iti place sa ucizi si nu oricum. Sa vezi, sa savurezi cu ochii larg deschisi nelinistea din urma. Te incanta? Stiam si-apoi hulesti pe Dumnezeu. Ce-a fost in capul Lui sa-ti dea carcasa feminina? De a gresit cumva, El va plati cu siguranta.

Degeaba iti musti buza de jos si in zadar zambesti. Privirea ta laptoasa musteste doar de ura, de frica si minciuna. Imi pare rau, stapana... Nu pot o noua plecaciune ca sa fac, e prea traziu, iar salele ma dor.

Mai stai, mai simte-te regina macar pana la iarna... Caderea ta din echilibru va fi cu mult mai cruda ca simplu tau pumnal infipt in spatele meu drept. Eu am coloana vertebrala.

Loveste!
Loveste aici, in piept,
in inima ce te-a crezut odata Om. Nu poti?
Imi spui ca te-ai nascut femeie?
In noaptea asta e luna plina, loveste-ma in profil.
Luminile? Sunt stinse toate, cortina-i trasa.


Ce lama elastica are cutitul tau! S-a-ncolacit ca sarpele si te-a ranit la mana.

Nu, nu misca! Sangele-ti curge in cascade,
sa te pansez in graba, sa pun tetraciclina.
Nu dilua otrava din venele-ti albastre. Esti suparata?
Nu, nu mai plange si nu tranti mobilul scump pe masa..., eu?
Nu eu sunt vinovatul. Te-am anuntat de spatele meu drept,
n-ai auzit, erai grabita. Am acceptat sa-mi fi regina,
te-am respectat. Dar nu te-ai multumit cu atat,
ai vrut mai mult, cu mult mai mult...



De peste drum alt domn distins striga din mers ca nu-i caldura in Colentina. De parca ar mai conta ceva... Ramai cu bine!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!