agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-12-25 | | Despre fete....despre iubire.... am o vasta experienta in domeniu.as putea sa spun ca sunt chiar un expert.n-as putea sa spun expert in creiere blonde sau in ratari...s-ar parea ca e unul si acelasi lucru.un fapt e sigur toate iubitele mele au fost blonde si toate ratarile mele in iubire au fost de aceiasi culoare. prima mea iubita se chema marta.frumoasa desteapta glumeata.m-a prins precum pestele in undita.fara scapare. fetele ma fac timid.fetele ma fac sa-mi pierd cumpatul.fetele ma fac cum nu-mi doresc niciodata sa fiu -nesigur pe mine-.in primul rand toate iubitele mele vorbeau mult.atat de mult incat mintea mea nu reusea sa le mai tina pasul. de la o vreme urechile mele refuzau sa mai asculte nu stiu daca din surplus de informatie or selectand informatia refuzau sa-mi dea informatiile inutile. imi plac fetele?.raspunsul ar fi ca nu stiu.privite in stoluri mari mi se par interesante. in mod particular ma intimideaza.privirile lor.atingerile lor.parfumul lor.saruturile lor.ma simt ca o cetate la care trebuie sa-mi asez cate un paznic in fiecare turn.privirea lor te asediaza.mainile lor iti provoaca un tremur.respiratia lor te incita.parfumul lor te invaluie ca intr-o plasa.saruturile te fac sa-ti piezi cumpatul si sa devii dintr-o data foarte vulnerabil. in mod sigur imi place sa le privesc.as spune ca este un defect personal.privirea mea seamana cu o chemare. in clipa urmatoare fata vine spre mine ca un ac de gamalie atras de un magnet.cu toate atuurile ei.pasul.privirea.zambetul.arcuirea trupului.cu setea ei de cunoastere.cu foamea ei de a te devora.eu o privesc ca pe o floare.ca pe un fluture.ca pe o adiere de vant.ea ma priveste ca pe o prada usoara.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate