agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-06 | |
deloc vierme în palma ta
frumos ca un internet bronzat asuf asuf asuf dacă aș fi fericit ți-aș desena o linie pe altă limbă categoric intestinul tău era să fie coptură de paști producător de gravitație și artă doumiistă deloc frunză deloc fotosinteză îți dai seama cât de mult mă strâng ghetele libelulă și deget la aceeași dimensiune îmi povestea despre tine omul cu gleznă de sticlă sau granit informația parcurge plămânul spinarea după care tu devii frumoasă și fără de coerență acest poem are sentiment nevertebrat. un personaj francez sângerează profesionist poate oare el să fie tu dăcă erai tu și ai tăcut scot un ochi din buzunar apoi găinele tale vor muri ca niște ovule inexistente și pe alocuri infecundabile... that little sweet thing Loo picătură de nemurire continuă țâșnită din porul sau porii feței tale transpirat ca un trup compus din articulații și carne deloc putredă în floarea tuturor proceselor fiziologice eu te privesc la+lu+la+lu+la talpă înfiptă din răsputeri în pieptul meu de fapt un chip este modelat cu talent și stare de altfel materială seara înainte de dragoste și emisiune despre vreo protecție civilă am dreptul să te cunosc din depărtări așa scrie în cuvântul din care ne-am născut very hello isn't so?.. nu se iubește după formă dimensiuni pulpe pasiune imitator sau suflet ain't me an international supershit?.. îți recunosc necontenit data fabricării modul în care inspiri fum de țigară îmi amintesc de tine de parcă aș fi o girafă contemporană.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate