agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ Concursul ”Romeo și Julieta la Mizil”, Ediția a XVIII-a, 2024-2025, Mizil
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-24 | |
Cineva mi-a spus...cineva drag...mi-a spus "cauta"...si am cautat !! nu stiu inca ce-am gasit,nu stiu daca am gasit ce caut, nu stiu daca mai caut...nu stiu ce caut !! Acel CEVA de care am atata nevoie, acel CEVA pe care toti il cautam , constient sau nu, dar pe care unii nu-l gasim niciodata !
Unii stiu si simt ca degeaba mai cauta...altii spera inca ...eu nu mai stiu.. Cotrobai prin toate ungherele sufletului, prin cele mai ascunse coltisoare, poate doar,doar, voi afla un raspuns... Un raspuns (ha!)....la cate intrebari am , nu stiu daca un raspuns imi va fi de ajuns. Am si raspunsuri care inca nu-si au intrebarile puse...si de aceea caut... uneori am senzatia ca am gasit...dar se dovedeste a fi un raspuns gresit...sau poate intrebare? Privesc brazii....sunt atat de inalti..cum as putea ajunge acolo?? Spre acolo ma indrept....Dar unii sunt atat de inalti, incat mi-e teama ca mi-as putea frange mijlocul...totusi, ii privesc si caut...o intrebare, un raspuns...cine mai stie?!?! Si atunci...ma intreb:de ce brazii mei sunt atat de inalti !?!?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate