agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-31 | |
Subcontrareitatea privită ca o ronde-bosse atârnată temporal,
de un potențial tavan, asimilată "ton", e mai degrabă o negare, un fel de refulare a unui anumit gând abstractizat, ca o fugă de păcat. Fără a exclude forma ei antablementală, de susținere a unui adevăr, dacă vreți, sub formă de pilon, e o formă contrapunct de neabsolutizare, ca o stucatură de perete vertical, dar în alt plan Structura arhitecturală, e construită pe-ntrebare și pe contrapunct-dualitate, ca o frază muzicală ceartă "nu și da", în care soprana cantă doar melodic către cer, iar baritonii, cu privirea aruncată în pămant, la fel, dar în altă tonalitate...tot ca o fugă de păcate. Contrastul negare-afirmare, aflat într-un balans, în care "da" poate fi "nu" și "nu" poate fi "da", pe un neavizat îl duce la extenuare, iar pe cercetător îl poartă în extaz, nefiind o formă de eliminare. Defazajul: ideatic și păcat, e doar o contrapunere cu marca:...exilat.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate