agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-09 | | Astăzi, am ieșit să-l întâlnesc pe Dumnezeu Mi s-a năzărit mie, că El nu mă avea în program Și bineînțeles că nu era acasă, Așa că am încercat să-i iau urma prin oraș Și peste tot dădeam în urma Lui, Era în tot locul dar nu în același timp cu mine În cale mi-a ieșit o pereche, el cu un violoncel și ea cu un corn Iar costumele de gală străluceau discret în soarele toropit al amiezii târzii Preludiu cu-n corn și-un violoncel... Casele își vedeau de ale lor și nu mă băgau în seamă Se uitau de jur împrejur speriate și nerecunoscându-și curțile Iar florile zumzăiau a briză căutându-și petalele de culcare. Într-o curte, o pisică sprijină copacul cu ruga ei mută Iar mierla-și continuă predica fără a băga de seamă ruga de sub altar Toate ca toate dar într-o parcare goală L-am zărit Și L-am invitat la o țurcă Eu loveam lemnul și-acesta cădea greoi și înfundat Când îl lovea El, lemnul suna a toacă și clopotele prindeau glas Clătinând cerurile și treptele. Asfaltul se zbătea neștiind ce să facă, Să dea în rigor mortis sau să se scurgă printre pietrele călcate Noroc cu o școală că-și lăsase peste vacanță băncuțele în stradă Și-așa ne-am așezat ascultând cum picură căldura. Sangele leandrilor răvășiți în floare. Auzi mă copile? Să nu mă mai cauți De ce? În primul rând trebuie să ai răbdare să te chem Și-apoi, nu se poate...chiar așa...oricine vrea, țuști în vizită... Ia spune-mi taică, îmi dai voie să te sărut? Da ce-ți veni? Nu știu, dar mi-ar place s-o fac Și L-am surprins cu-mbrățișarea mea Iar barba lui albă condensa aburul ochilor Și pentru că-ncepuse să-mi țiuie urechea dreaptă Am mușcat o-mbucătură din capătul netăiat al zilei Și am plecat în noapte, Răpus de un dor cumplit de normalitate.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate