agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-09-07 | |
nu stiu de unde, cred ca din Ionel Teodoreanu, de pe undeva, am ramas cu imaginea degetelor care aleg-culeg vesele, zambitoare si albe, aproape sexi in imaginatia mea de-acum, cirese, le-aleg din vase mari si largi ca sa le faca dulceata, compot sau tarta, iar suprapusa, cocotata in varful acestei amintiri cvasi-literare sta o imagine mai recenta, dintr-un videoclip de-al Thaliei, un vas cu multe-multe cirese sau visine, foarte rosii, foarte coapte si parca decojite, arata fantastic, filmate de-aproape, rosii, pulpoase, mustind de suc dulce-acrisor, de la distanta arata ca un vas cu uriase icre rosii asteptand sa fie fecundate si sa explodeze intr-o armata de pui, e una dintre cela mai erotice imagini pe care le pastrez in minte din perioada in care invatam ce-i aia, iaca, scriind mi-am adus aminte de unde e de fapt imaginea cu degetele vesele alegand nu-stiu-ce, e din Arghezi, fratilor si surorilor, din Arghezi, "Cartea cu jucarii", degetele mamei sau ale Mitzurei, cu unghii migdalate si vesele, alegeau stafide pentru cozonac, eh, e-o mancare de varza in capul meu la ora asta, dovada sta falsa amintire moldoveneasca din Teodoreanu, da' peste toate iese la iveala amintirea greu de povestit a cireselor de la Ileana-din-deal, mici, rosu-inchis-ca-sangele-inchegat, foarte coapte si cu sucul dulce ca siropul de caramel...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate