agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-09-08 | | te uită, toamnă, pe unde mergi, să nu te-mpiedici în frunze, să nu te risipești la tălpile lumii să nu mă-nchizi în ochiul tău flămând. într-una din zilele acestea am văzut cum timpul negocia cu rochiile mele. zestrea mea însă e la păstrare într-o ladă cu lacăt și priviri laterale. o deschid la amurg, din ea iese o lumină care-i îndrăgostește pe crai de buzele mele. în amurg, ei bat toaca sângelui și vin călări, rod temeliile firii, mă strigă, alină, pe mine. (orice poveste are-o trecere pe lângă sine.) într-una din nopțile acestea am văzut cum timpul tămâia mormântul unor mărgele roșii de sare. sunt prințesa lui subțire și nocturnă, am margini reci și priviri letale. (sunt o prințesă care își pedepsește o vină închisă-n arterele unui bol de lumină.) pășesc cu grijă, sunt beată și las înțărcată tăcerea dospesc uriaș o insulă cu trasee confuze te uită, toamnă, pe unde mergi, să nu te-mpiedici în frunze.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate