agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2013-02-19 | | viața m-a luat în brațe, trăgându-mi două palme cât să-mi ajungă și primul lucru pe care l-am văzut, a fost un sân generos răsărit dintre faldurile zilei al cărui sfârc l-am mușcat cu sălbăticie am urmărit nenumărate zile ce-și dezbrăcau răsăritul la ușă abandonându-se în brațele dependenților nesătui ghicindu-mi prezența, ignorându-mă însă, până când, ostenite de joacă, își luau înserările târându-se afară din viață curiozitatea îmi ciugulește din palmă, recunoscându-și stăpânul iar nopțile, multe dintre ele, cad victime lăsându-și nuditatea pe altarul ei în pândele mele am zărit norocul strecurându-se în alcovuri și budoare un Eros generos, sărit de pragul infantilității însoțindu-și vizitele cu râsetele, țipetele sau tânguirile aleșilor, în conformitate cu realitatea dar în același timp, misterios și intangibil în deciziile sale chiar și-n patul meu se mai strecoară câte o Fortuna mică Lolită pudică și insuficient dezvoltată ce mai mult îmi ațâță simțurile moartea am zărit-o mai mult în fugă. nu avea timp de mine și nici nu mă băga în seamă ori de cate ori își făcea intrarea maiestuoasă sau se furișa ca o umbră în noapte… uneori, recunosc, mă trezesc întrebându-mă cum aș reacționa dacă norocul mi s-ar strecura în așternut luăndu-mă-n brațe? PS: "problema nu e cât de buni sau de răi suntem ci cât frumos ne-a mai rămas înăuntru"
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate