agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2013-10-21 | |
ca orice producție literară
(cel puțin așa se dorește) textul nu face decît să vă transmită trăirea autorului așa că nu săriți imediat analizați și veți descoperi ceea ce este de descoperit (atunci și numai atunci textul a reușit) îl puteți numi poezie sau proză sau personală da mai bine personală așa că încep să emit fără pretenția că în totalitate emisia va fi clară și nebruiată de bătăile unei inimi nesuferite care se erijează momentan creierului scriu direct cu bătăi tremurînde pe taste de parcă emoțiile au ieșit dintr-o iarnă grea și au pornit cu vervă la serviciu își transmit salutări unele celorlalte se bucură de reîntîlnire dar nu au nici o amintire despre hibernarea în care s-au ascuns de vreo două poeme de aceea mă îndoiesc că demersul acesta va fi reușit iar cititorul plictisit nu va schimba fila pentru întîlnirea cu alte producții literare las deci emoțiile să-și transmită singure unele altora fericirea reîntîlnirii și mă retrag pe nesimțite fără a deranja cititorul cu tîmpeniile acestea.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate