agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-02-17 | |
Din ciclul “Ai două iubite”, care circulă pe internet.
Rusia Ai doua iubite. Stalinskaya si Moskovskaya. Turcia Ai doua iubite. Una iti face mancare, una iti spala rufele, una iti calca hainele si una le supravegheaza pe celelalte. Chiar vroiai sa te credem ca ai numai doua iubite? Anglia Ai doua iubite. Absolut superbe…. Iar ai baut prea mult! SUA Ai doua iubite. Una pe Facebook si una pe Myspace. Nu le-ai vazut niciodata. Brazilia Ai doua iubite. Rosaria Fiorella Andrea Luiza Esmeralda Carla Vitoria Alessandra del Campo si inca una. Cuba Ai doua iubite. Nu esti deloc Fidel ... . . . Nu puteam răbda să nu-mi aduc contribuția. . . . Laponia Ai două iubite. Una bate în morse, cealaltă e moașă-sa pe gheață. China Ai două iubite care seamănă. Orez. Japonia Ai două iubite. Una îți scrie poeme în lanț. Cealaltă îți pune lacătul. Thailanda Ai două iubite. Una îți face masaj thailandez. Cealaltă nu face nimic, numai gura e de ea. Iran Ai două iubite. Le știi pe dinafară. Franța Ai 69 iubite. Olanda Ai două iubite. Una peste alta, tu nu prea mai ai loc. România Ai două iubite. Multinaționale. Dacă protestezi, mai vin două.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate