agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-08-11 | |
În miez de noapte
Și dac-aud bătăi în geam, Și este miez de noapte, - dacă știam din timp, fugeam - Că-s hoții...numai șapte! O mână de ajutor Și dacă ești bolnav cumva, Și nu încerci să mori, Te-ajută sigur cineva, Din ”frați” sau din ”surori”... Invidie jalnică Și dacă ești invidios Pe pensii de moșnegi, Nu ai motiv și nu-i frumos, Cu toții sunt betegi. Supliciu Și dacă ești șubred, sărac, Și n-ai asigurare, Mergi înainte ca un rac, Prin sfânta torturare. Sugestie Și dacă-n somn te zvârcolești, N-ai aer, n-ai scăpare... Și ai noroc să te trezești, S-aprinzi o lumânare. ”Diagnostic profesionist” Și dacă urci greoi o treaptă, Ai mersul chinuit, Îți dă verdictul o deșteaptă: ”Bolnav închipuit!” Judecând strâmb Și dacă cel îngust la minte, Te judecă greșit, Să stea la rând și el, cuminte, Că Domnu-i copleșit... Și dacă n-am mai critica Și dac-am învăța cu toții, A nu mai critica, Ar fi și mai puțini netoții, Și-n gât nu le-am mai sta...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate