agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-04-14 | |
Trufia jumatatii
Abia acum inteleg Acum imi dau seama Acum realizez Cine esti, cine sunt, cine suntem, Si de ce, din toata lumea asta Cel mai bine ma simt cu tine. Mi-e sufletul ca un amnezic Care a gasit, in sfarsit, drumul spre casa. Nu stiu ce tehnici Ce proceduri sau ce coduri A folosit Dumnezeu La scrierea destinelor, Dar stiu ca doar la tine in suflet Ma simt acasa. De parca as fi umblat prin viata Cu sufletul risipit in toate colturile zarii Si-acum s-a adunat, in sfarsit, la un loc. De parca as fi ratacit, ca un bezmetic, prin viata, pana acum De parca asta as fi facut toata viata Sa caut drumul spre casa, Spre intreg, spre tine, in iubire. Nu m-am simtit niciodata jumatatea nimanui. Trufia jumatatii care se crede intreg. Si nici nu eram jumatate, Atata vreme cat nu o stiam. Nu stiam ca existi tu, ca exista iubire. A trebuit sa te gasesc, sa te regasesc Si in iubire sa renunt la trufie, Cand te-am recunoscut, mi-am recunoscut trufia. O vreme am crezut ca sunt un intreg, Apoi am admis ca pot fi si jumatate, de dragul tau, Ca jumatatea cealala esti tu. Dar totusi, noi doi, N-am fi fost niciodata un intreg, Fara iubire. Pentru ca doua jumatati Care trec una pe langa alta Nu vor face decat sa se salute, Nu pot fi un intreg. Si am aflat ca nici macar jumatate nu sunt Ca e prea mult si aceasta trufie, Ca sunt, ca esti, ca suntem , Doua biete treimi. Fara iubire, n-am fi cunoscut niciodata Maretia intregului. Doua treimi am fi, dintre milioane Si milioane de treimi asemenea. A treia treime e cea care conteaza. Daca si acolo, in ceruri Sufletele traiesc in familii, Tu esti familia mea, din ceruri Si de pe pamant. M-am gandit ce si cum toata viata. Abia cand te-am cunoscut Cand te-a recunoscut sufletul meu Din milioane de suflete, Am dezlegat o parte din mistere, Misterul Acasa. Misterul Intreg. Daca sufletele-s divine Daca iubirea e taina sfanta, Daca ele vin din acelasi loc, Daca sufletul si iubirea sunt Dumnezeu, din Dumnezeu, Acum stiu de ce atata implinire, Intregire, Mi-e dat sa simt doar cu tine, Pentru ca ce-i sfant in mine, In noi, Ce ma face altfel decat piatra Si izvorul Ce ne face altfel decat toate cele Neinsufletite, In iubire devin, redevin, impreuna Dumnezeu. Cand sufletul gaseste iubirea L-a gasit, l-a regasit, pe Dumnezeu. In fata altarului, am intotdeauna Sentimentul de acasa. In sufletul tau Ma simt in altar. Suflet, iubire, altar, Trinitate. Dumnezeu. Trei intr-unul, Tu. Eu. Iubire. Eu, tu si in iubire doar, Dumnezeu. Acasa. Trei.Intreg. Triunghi. Ochiul lui Dumnezeu E deschis Doar cand triunghiul e perfect Inchis. In afara iubirii. suntem doar linii frante, Ne indragostim in viata de mai multe ori, Si totusi triunghiul ramane, Ca un desen de copil care lasa Triunghiurile, cercurile, patratele si toate Neterminate, care nu uneste inca Punctul de pornire cu cel de plecare. El nu are constiinta perfectiunii, Pe care ti-o da, doar iubirea. Intreg. Trinitate. Tu. Eu . Iubire. Tu, eu, iubire, Dumnezeu. Totul. Poate de aceea, indragostitilor Nu le mai e frica de moarte.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate