agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-12-25 | |
Tălpile sunt elemente cosmogonice
aruncate în vidul de nepătruns al universului unde totul este fierbere continuă expansiune a materiei desculțe…un micron din talpa mea noduroasă mă descalț de lumea aceasta dezlănțuită și dezbrăcată de orice norme și fug să prind orizontul albastru care în orice secundă a existenței lor, se depărtează cad, mă ridic , calc peste colțul babei în care este condensată trăirea de lângă mine las urme roșii dinnapoia mea ca la întoarecere să-mi găsesc amintirile și obiceiul de a alerga să ating infinitul,armonia melodioasă a sferelor calc ușor sa nu tulbur somnul strămoșilor mei de la geneză într-un arbore falnic sau zâmbetul desfășurat al mamei, în ton de crăciun ori sprânceana și ochiul albastru ale tatălui meu care îmi urmareau creșterea. Desculță sunt în alergarea mea să prind curcubeul prinzând în mănunchi toată culoarea lumii ce se revarsă cu dărnicie peste noi în clipele de după ploaie ce stinge tumultul inimilor noastre aprinse de patimi. În fuga mea desculță leg energia universală cu adâncul ființei mele vreau să prind toate degetele din multitudinea de mâini ale pământului să dăruiesc prin căușul palmelor mele desculțe și zbârcite fluidul universal al luminii. Desculț am fost, sunt și voi fi pe un strop verde, din ochii mei.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate