agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-04-28 | | Miercuri, 9 aprilie 2009, ora 18:00, la biblioteca “Mihail Sadoveanu”, în cadrul cenaclului Euridice, citesc: - Andra Rotaru n. 05.01.1980, Bucuresti debut, poezie : "Într-un pat sub cearșaful alb"- Editura Vinea (nov 2005) : "En una cama bajo la sabana blanca"/Intr-un pat sub cearsaful alb, Bassarai Ediciones, Spania (mai 2008) - premiul național M.Eminescu/opera prima (Botoșani, 2006); - premiul național T.Arghezi (Tg Jiu, 2006); - premiul național Iustin Panța al Uniunii Scriitorilor din Sibiu, 2006 - Premiul Asociatiei Scriitorilor din Bucuresti (2006) - nominalizare la premiile de debut ale Uniunii Scriitorilor din România -texte traduse in araba, spaniola, franceza, engleza - participare în cadrul proiectului Scriitori pe Calea Regală/09 mai-14 mai 2008/jurnal de călătorie - Sorin DespoT n. 18.06.85, buzău membru ARDOR (Asociația Română pentru Dezbatere, Oratorie și Retorică). specialist în comunicare și relații publice. debut iminent :D Sunteți invitații mei. Pentru cei interesați, nu se dau bere, vin, pișcoturi sau alte atenții... :) Vă aștept!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate