agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-09-18 | |
Cea mai tânără interpretă din lume, în vârstă de numai 3 anișori și jumătate, acompaniată de tatăl ei Pavel Stratan, a debutat deja cu două concerte – pe 20 august la București și pe 17 septembrie - la Chișinău. În curând mica privighetoare basarabeană va intra în posesia unui dublu disc de platină și e pretendentă pentru a fi inclusă în Guiness Book.
noul șlagăr ghiță te-aștept deseară la portiță cântă pe scenă o fetiță un bobocel în rochie roșie cu buline albe și ochelari de soare-n frunte o sală arhiplină o aplaudă furtunos un băiețaș de seama ei îi aduce micii privighetori un iepuraș îi lasă un pupic pe obraz jucăria uită să io dea mai bine zis nu vrea să se despartă de ea privește cu regret în urmă un bobocel de fată cucerește o lume un îngeraș mumos ne-a șters nasul la toți Cleo e vedetă e chemată la bis cu buchete de flori jucării ciocolată aplauze îndelungate ovații sala-n picioare Cle-o-pa-tra! Cle-o-pa-tra! jos pălăria îngerul a coborât din ceruri pe pământ…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate