agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-11-21 | |
Ridicându-ți de atunci, capul și privindu-mă
exclamai ce te rodea pe dinăuntru. Te reclădeai parte cu parte nu numai din amintiri, ci din realitate și conștiință, din acum și mâine, din neștiință și acceptare. Am bănuit nemărginirea din tine. Aveam curajul să bănuiesc și tu fără să vrei la început mă pusesei într-o vitrină. Eram superficială, femeia necunoscută ție, duală în situația aparținerii unui alt ideal, suspicioasă în a determina intrarea cuiva într-un imperiu lăuntric. Fără să-ți dai seama într-o clipă ai legat iremediabil o parte a mea de altă stagiatură a vieții. Am devenit dintr-odată eu femeia cu mai multe suflete, câte unul pentru o lume, pentru un om, pentru un ideal și o trăire, femeia cu și fără școala vieții (din tăria rocilor ei, nu sentimente tranșate) pe care o experimentez acum cu egală încântare și frică în același timp al curiozității ca de copil pierdut printre avatarii lumii celor mari. Îmi dădusem, între timp, masca jos. Dar tu rămăsesei orb de atâta ploaie.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate