agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-02-02 | |
O, tu Zeu al vieții mele,
Ce mă farmeci de-o vecie, Vino liniștește-mi dorul Și mă scapă de robie. Osândit am fost în viață Să mă zbat ca frunza-n valuri, Vino! liniștește-mi dorul Și mă scoate iar la maluri, Fă-mi viața fără lacrimi, Fă-mă fericit o clipă, Liniștește-mi clocotirea Și în mine te-n firipă. Să te simt o veșnicie Scufundată în trupul meu, Să fii veșnic lângă mine Și la bine și la rău. Vino, oprește-mi durerea Și focul dezlănțuit, Vino, îți vreau mângâierea, E timpul s-o faci, în sfârșit. Ori, dacă inima ți-e crudă Și la rele te îndeamnă, Fă din mine o epavă Și-n morminte mă condamnă. Osândește-mă pieirii, Scapă-mă de tiranie, Să nu simt arzând în suflet Focul, veșnica făclie. Ai și leacul și otrava, Ai puterile în mână, Spulberă-mi cenușa-n ceruri Sau trimite-mi-o pe Lună. Și când dorul te-o cuprinde, În văzduhuri te avântă, Fă-mi statuia nemuririi, Tu, miracol, Maică Sfântă. Fă din mine o păpușă, Un breloc, o jucărie, Să mă poți purta cu tine, În sânu-ți o veșnicie. Ca un simbol al iubirii, Să mă ai mereu aproape Și în lacrimi să-mi vezi chipul Blând, și legănat de ape. Fie-ți dorul meu puterea, Rănile să ți-le-aline, Veșnic să-ți rămân în suflet Eu, și. . . tot ce am în mine. Fericirea să te poarte, Cum dorești, în lumea mare, Peste tot, în rai sau iaduri Mândră, zveltă, ca o floare.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate