agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-02-24 | |
- tinerețe
ai încercat vreodată să te definești? - ... ? - nici să nu-ncerci - ... !!! - căci atunci ți-ai da seama că ai fost tânără * * * * * Câteodată intri în obsesia tinereții, cu gândul că te vei întoarce biruitor, lăsând la o parte obsesia timpului. Te lepezi, intrând în trecut; nimic (mai) simplu...dar acolo lumea a murit (deja) zâmbind...și-ți dai seama c-ai ajuns ultimul. Mereu există o întoarcere. Gândul tău nu mai are forță, nu mai este biruitor, întorcându-se-n ultimul viitor, intrând prin tine cu ultima moarte zâmbind...și (atunci) îți vei da seama că ești primul care nu se va mai întoarce... * * * * * Tinerețea este pre-vizibilă. Ea revine, de fiecare dată, precum o avngardă-clișeu. Nu-și fixează "push the limits", tocmai pentru că nu se poate defini...e doar exibiționism pe marginea drumului (deja bătut, pietruit de alte și alte tinereți anterioare). Omul se-ntoarce de unde a fost ne-definit, sufocat de gânduri, căutându-și instinctele și mișcările cele mai ușoare, negându-și natura (de fiecare dată) în căutarea sa de a scurta efortul firesc al evoluției sale într-o paradigmă bizar-involutivă (deja moștenită și perpetuată).
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate