agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-04-03 | |
„Visul”
Un vis frumos avui aseară În care era o zînă Ce îmi vorbea de o domnișoară Și îmi ghicea în mînă. Și ea mi-a spus că acea fată Pe mine mă iubește mult Că e iubirea adevărată Și vine din trecut. Mi-a zis să nu mă întristez Că m-a lasat a mea iubită Și să continui să visez Că visele mă alintă. Acea copilă mă vă face Să uit de suferințe Și să găsesc în mine pace Să lupt pentru dorințe. Să pot privi în viitor Fără un pic de teamă Să pot zîmbi iar tuturor Ce neclintit mă cheamă. Să caut iar ca înainte Doar partea bună a vieții Și să rămînă a mea minte În anii tinereții. Să nu fiu niciînd nemernic Și să trăiesc în libertate Și visul meu cel mai puternic Să îl transform în realitate. Să creez doar fapte bune Și să aduc bucurie La oameni din întreaga lume Ce trăiesc în sărăcie. Să lupt cu răul nedreptatea Cu mișei și cu tirani Să cunoască libertatea Cei asupriți de zeci de ani. Și că noi ambii vom trece În viața după moarte Vom fi o inimă pereche Ce veșnic ne va bate.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate